Moi, tammikuussa Meksikoon Playa del Carmeniin. Onko kellään kokemusta Viva Wyndham Maya hotellista?
Vastaukset 4
- Meksiko14
Moi ja Hyvää Joulua. Olen matkalla myös tammikuussa Viva Wyndhamin hotelliin ja
muutama kuukausi sitten olen laittanut jo pariin kertaan kyselyn tästä hotellista ja Iberostar Tucanista vaan vastausta en oikein ole saanut...
Jää kait sit nähtäväksi minkälainen hotelli tämä Viwa on..? Me vietimme lomaa parasta aikaa Meksikon länsi rannalla, Melaque nimisessä paikassa.
- en niin kenkku
Onks' magee hotla ja stadi?
- näill eväill eespäin
Sori, en tarkottanut snadikaan, vaan, ett onkos sitikin makee, kun hotla näyttää olevan sikamakee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921585
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57748
- 39663
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l125640- 44531
- 31463
- 29449
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108432Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58426