Huuhaa puhdistettava

Huuhaa-palsta oli aikoinaan Suomi24:n suosituimpia palstoja. Niin keskustelun määrä kuin laatukin olivat sangen korkeita, ihmiset nauttivat. Sittemmin palstalle pesiytyi pahanlaatuinen häirikkö, joka on päivästä toiseen vaahdonnut "rullatuolivajakeista", "torsoista" ja ties mistä, pilkaten vammaisia. Todella törkeää. Hän on onnistunut vähentämään palstan suosion nollalukemiin. Nykyään suurin osa entisistä palstalaisista on hyljännyt palstan ja kirjoittaa jossain muualla. Siitä huolimatta tämä sama häirikkö jaksaa mellastaa ja sotkea palstalla päivästä toiseen toistaen aina yhtä ja samaa mantraa.

Olisi hyvä, jos ylläpito voisi tehdä asialle jotakin, esim.antaa eston häirikölle. Moni olisi siitä kiitollinen ja ehkä palstan suosiokin voisi taas nousta.

9

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoton savotta

Ei ylläpito niille oikein muuta voi kun poistaa törkyviestejä (mikä harvoin näyttää kiinnostavan), pahimmilla häiriköillä on kyllä keinot estojen kiertämiseen.

• Tänään oli tällainen tapaus, tyyli siis hyvin perinteinen:

"ilmoituksen, että rullatuolivajakit, (myllis ja bfwc) paviaanit (myllis ja bfWc), rumat raajarikot, (myllis ja bfwc) vaippa ihottumasta kärsivät ikituoli-istujat (myllis ja bfWc) poistattaja pyörätuoliaivoinvaliidi ja vastaavat pitää saada pois huuhaalta.

Palstan taso paranisi tuhannesti kun moiset tunkiot joutuisi banni hautaan.

BUAHHAH HAH HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAA

AAH HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHA

Juu ja jos ei ole saanut p*llua ikuna, vaan pelkästään kaverin tuhkaluukkua, niin pois vaan huuhaalta tääl ei homot hillu :DDDDD "

• sulla ei oo varaa!

Muista, että olet itse pahin pilkkaaja. Suorastaan törkeä omilla sivuillasi ja huuhaalla.

• minä

Ei aloittajallakaan näytä olevan kaikki muumit laaksossa. Profiilista kun vilkaisin hänen keskusteluita niin selvisi että hän on itse häirikkö.
      Lisäksi profiilissa hän väittää olevansa 111vuotias ja hänellä on luultavasti jonkun muun kuva profiilikuvana

• Olen aivan oikeasti harvinaisen pitkäikäinen. Kuva kyllä esittää minua, mutta on vain hieman muokattu humoristisessa hengessä.

• Pelle Hermanni
        seppo_myllis kirjoitti:

Olen aivan oikeasti harvinaisen pitkäikäinen. Kuva kyllä esittää minua, mutta on vain hieman muokattu humoristisessa hengessä.

Olet täyttä huuhaata.

• Pelle Hermanni kirjoitti:

Olet täyttä huuhaata.

Nimenomaan, ja vaadin muilta samaa asennetta.

• ex-huuhaaja
        seppo_myllis kirjoitti:

Nimenomaan, ja vaadin muilta samaa asennetta.

Hyppää koskeen läskipää. Olet huuhaan pahin häirikkö.

• ex-huuhaaja kirjoitti:

Hyppää koskeen läskipää. Olet huuhaan pahin häirikkö.

Itsehän taidat siellä haastaa riitaa joka päivä. Unohtaisit jo ne vanhat asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      147
      8294
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6121
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      60
      4516
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      44
      4078
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      71
      4037
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      95
      3594
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3444
    8. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      158
      3333
    9. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      8
      2073
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      1956
    Aihe