Hellää rakastelua kaipaaville.

Inlove

Hän liikahti virelläni. Heräsin aina hänen pieninpäänkin liikkeeseensä. En avannut silmiäni. Hän laittoi kätensä ympärilleni ja ajatteli minun kai olevan unessa. Oli ihanaa nukkua ilman vaatteita hänen vieressään. Hän silitti kylkeäni. Lämmin käsi tuntui hyvältä lantiollani ja liukui hitaasti rinnalleni. Ninnini kovettui. Hän osasi hommansa. Huokasin ja hän huomasi minun olevan hereillä. "Huomenta." kuiskasi hän ja suuteli hiukan korvaani. Hymyilin ja huokailin vähän lisää. Olin älyttömän onnellinen. Käännyin niin että kasvomme olivat vastakkain. Hän suuteli minua hellästi. Juuri niin kuin unenpöppöröistä tyttöä kuuluukin suudella. Vartalomme hipoivat toisiaan ja silitin hänen vatsaansa. Olin aina rakastanut sitä vatsaa. Se oli ihanasti ruskettunut ja täydellisillä lihaksilla siunattu. Hän silitti hiuksiani ja suuteli minua huikan kiihkeämmin. Hänen suudelmansa jatkuvat kaulalleni ja hän työnsi minut hellästi selälleni makaamaan. Hän suuteli solisluitani ja yht´äkkiä näykkäisikin minua korvasta. Naurahdin hiukan ja hän hymyili. Mietin kuinka komea ihminen voi olla vaikka juuri on herännyt. Hänen kätensä siirtyi alemmas rinnalleni ja hellästi hän pyöritteli nänniäni sormiensa välissä. Hän suuteli toista nänniäni ja imaisi hiukan. Olin aina pitänyt omista rinnoistani ja siitä kun hän niitä kosketteli. Se sai minut kiihottumaan ja hiljalleen oikeaan tunnelmaan. Hänen kätensä vaelsivat vartalollani ja hyväilivät jokaista kurvia ja suoraa. Kiusoittelevasti hän ohitti aina herkimmän kohtani ja siveli sisäreisiäni. Nautin hellästä kosketuksesta ja tunsin olevani seksikäs. Pian hän laski kätensä häpyni päälle. Käsi huokui lämpöä. Hän silitti hiukan ja hellääkin hellemmin alkoi hieroa klitoristani. Minun käteni hakeutui hänen elimelleen sulkien sen hienoiseen puristukseen. Ajattelin sen tuntuvan vielä normaaliakin isommalta ja kovemmalta joka sai hengitykseni kiihtymään ja sydämen hakkaamaan. Liikutin kättäni ensin hitain liikkein ja nopeutin liikettäni lukien hänen pieniä äännähdyksiään. Hän irroittautui otteestani ja sanoi haluavansa minun nauttivan ja rentoutuvan. Hän tiesi tarkalleen mitä haluasin. Hän laskeutui jalkojeni väliin ja suuteli hiukan sisäreisiäni ja klirotiksen ympärystää. Hän painoi ihanan lämpimän ja kostean kielensä klitoristani vasten ja pyöritteli kieltään sen ympäri. Tunsin sen paisuvan ja kukkani kostuvan. Hän kiihdytti hiukan tahtiaan ja tiesi minun haluavan lisää. Hänen kätensä ajatui reidelleni ja liukui siitä kukkani suulle. Hitaasti hän painoi yhden sormen sisääni ja kuokisti sormea koko ajan huolehtien klitoriksestani kielellään. Hentoiset mutta syvät huokaukset täyttivät huoneen. Hetkeksi hän lopetti kieleilemisen ja käytti kättään ronskimmin hieroen kämmenellään klirotista. Hän tiesi sen aiheuutavan laukeamisen hetkessä. Hän tunsi etten ollut täysin rento ja pehmeällä äänellä kehotti rentoutumaan ja antamaan nautinnolle vallan. Tein työtä käskettyä, vartaloni tärisi ja lopulta kaikki ympärillä pimeni muutamaksi sekunniksi. Hänen kätensä sisälläni oli märkä minusta valuneesta nesteestä ja hän hymyili minulle. Naurahdin taas hiukan ja hymyilin kiitolisen näköisenä. Hän tuli taas takaisn samalle kasvokorkeudelle kanssani ja makasi puoliksi päälläni. Hän suuteli minua ja tunsin uskomatonta yhteenkuuluvuutta. Tiesin sen kuullostavan kliseiseltä, mutta myös tärkeltä kuulla sellaisella hetkellä ja sanoin rakastavani häntä. Hän vastasi että hyvä, muuten tätä ei voisi kutsua rakasteluksi ja pyörähti kokonaan päälleni. Nostin jalkani taas koukkun ja toivotin hänet tervetulleeksi. Hän suuteli minua värisyttävän kiihkeästi mutta jotenkin minulle täydellisesti sopivalla tavalla. Autoin kädelläni hänet itseeni. Hänen elimensä tuntui upealta sisälläni, puhumattakaan siitä kun hän alkoi liikuttaa vartaloaan. Kulmakin tuntui osuneen täydellisesti kohdalleen. Sänky nitisi allamme ja minun voihkaisuni kaikuivat vielä muuton jälkeen tyhjässä asunnossamme. Hän hidasti tahtia ja miltei pysähtyi ja sanoi "niin minäkin rakastan sinua" ja jatkoi taas nautinnollista liikettään joka sai kukkani sykkimään ja minut puristaan hänen selkäänsä ja patjaa pääni takana. Pääni kolahti seinään, hän pyysi anteeksi ja nosti minut kauemmas seinästä ja jatkoi taas. Rakastelimme kauan ja samassa asennossa, mutta jokainen työntö tuntui vaan paremmalta ja paremmalta ja lopulta sain toisen orgasmini sinä aamuna. Ja enkä minuutin myöhemmin hän rentoutui ja koki saman lämpimän ja värisevän tunteen. Makasimme siinä, hän sisälläni, miltei puoli tuntia ja sen jälkeen otimme suihkun. Ensimmäisen yhteisen suihkun yhteisessä kodissamme.

6

5671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka

      Kappalejako. Siitä minä lähtisin tätä parantamaan. Teksti näyttäisi merkittävästi vähemmän pelottavalta, jos se olisi pilkottu useampaan kappaleeseen. Muuten kyllä ihan kiva pikku tarina :)

      • Inlove

        Oikeassa olet.


    • ""aina

      Haluaisin kuulla miltä tuntuu, kun ninnit kovettuvat. Onkos ninnit jossain ihmisen läheltä saatavia tuotteita. Kivahan se varmaan on ollut, jos ninnit kovettuivat - mutta kappalejaon vuoksi en jaksanut pitemmälle. Ninneile jollain muilla sektoreilla.

    • tyttö

      Mukavan rauhallisesti kerrottu :)

    • Nanna

      IHANA! Olen niin kateellinen... Toivottavasti tunnen joskus samanlaista yhteen kuuluvuutta.
      On tyhmää, että muut takertuvat pikku virheisiin.
      Tekstillä ei niinkään suurta merkitystä ole, TARINA on se johon pitäisi kiinnittää huomio.

      Olikos tuo tarina totta?

      Täytyy vielä sanoa... IHANA!!!
      Olet onnen tyttö ;)

      • Inlove

        Totta se on.
        Tosi kiva että tykkäsit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe