eli julkaiskaa vaan oma mielipiteenne vampyyreistä
mitä mieltä olet vampyyreistä?
5
131
Vastaukset
- juutalainen shamaani
minun isäni oli vampyyri kunnes yksi blade musta soturi kaatoi hänen päällensä valkosipulin varpaan kynsiä
- vampyyreja on
Vampyyri on kiistelty olento, josta ollaan montaa mieltä. Jep, heitä on olemassa. Tyypillisesti et tiedä kohdanneesi vampyyria paitsi kun se katsoo suoraan silmiin ja tunnet tietynlaisen kauhun sekaisen tai yliluonnolliselta tuntuvan tunteen. Tiedät sillä sekunnilla, että et katso tavallista ihmistä vaan vampyyriä.
Olen itse kohdannut vampyyrin kerran. Kyseessä oli parikymppinen kaunis, äärimmäisen laiha, mustahiuksinen nainen. Jokin hänen olemuksessaan, kalpeus ja lopulta syvä katse suoraan silmiini hetkellä jona katsoin häntä kohti kertoi, että kyseessä ei ole ihminen. Tiesin nähneeni vampyyrin. Silmistä näkee, että kyseessä on vampyyri ja kokonaisolemuksesta.
Vampyyrit kulkevat keskuudessamme piiloutuen suoraan katseidemme eteen kuin mitään ei olisi tapahtunut.- vitinen
haha,homo
- puolvampyyrityttö95
Hei olen itse puoli vampyyri ja tunnen monia vampyyrejä. Miksi olet niin kiinnostunut meidän laisista
- wolfboy
En todellakaan haluasi olla puoli kuollut verenimijä siksi oon onnellinen että oon ihmissusi kaikki murheet jää taakse. Oon kohdannut muutaman vampyyrin ja se oli melko outoa, mutta toivottavasti jatkavat piilottelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773681
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271385- 1581262
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191058Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk116940- 62775