Ja perussettiä... Eli saisikohan keskustelua aikaiseksi Lennonjohtokoulutukseen hakeutumisesta, postista tipahteli ainakin eilen kutsuja ensimmäiseen valintakokeen vaiheeseen. Vapaa keskustelu siis muiden hakijoiden ja jo hakeneiden kanssa.Itse hakemassa ensimmäistä kertaa, ja ei ole suuria odotuksia ollenkaan. Mutta eihän sitä voi voittaa, jos ei arpalippu ole vetämässä ainakaan :)
Erityisesti kiinnostaa, jos joku osaa kertoa mitä on odotettavissa tässä tulevassa valintapäivässä?
Lennonjohtajaksi 2014
5
492
Vastaukset
- tutkamymmeli
Hei, mahtavaa. Täällä toinen eka vaiheeseen kutsun saanut. Olen kanssa hakemassa ensimmäistä kertaa ja ei ollenkaan tietoa mitä on tulossa. Jännittävää..
Tosiaan, jos joku osaa kertoa tuosta eka vaiheesta, niin mielellelläään otetaan vinkkejä vastaan. - Tuleva lennonjohtaja
Minäkin olen tulossa helmikuussa ensimmäiseen vaiheeseen. Ensimmäistä kertaa olen hakemassa. Aika paljon on tullut googlailtua tietoa pääsykokeista.
Tsemppiä! - Nöyrästi
No mukavan keskustelunhan te ootte saaneet aikaseksi! =) Menikö teistä kukaan jatkoon FEAST 2 vaiheeseen?
- lala2
Mä menin FEAST 2 vaiheeseen! Jihuu! :) Ketään muita?
- blog
FEAST 2 vaiheen DART-testi tehty tänään! Nyt odotellaan pari viikkoa tuloksia ja katsotaan, pääseekö englannin-kielen testiin ja haastatteluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan793980Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303119- 1342482
- 131767
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281462Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631356Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131130- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39943Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13842