menkat jouluna saatna..

lololooll

onks kellää muul täält menkat jouluna ?

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulun odotusta

      Menkat jouluna ei ole ongelma ellei siitä itselleen ongelmaa tee. Tulee vielä monia tärkeäpiäkin tilaisuuksia kun joulu jolloin huomaa, että ne tulee aivan väärään aikaan TAAS kerran, sillä niillä on tapana tulla juuri silloin kuin ei pitäisi, se on osa naisen elämää ja sen kanssa on opeteltava tulemaan toimeen halusi tai ei, mutta suurin ongelma on siinä, että jos siitä tekee ongelman silloin se sitä myöskin on.

    • nihilistejä

      no on nuorilla naisilla suuret stressinaiheet,kiesus teitä oikeeesti

    • No Pain

      Ennätti olla jo. Onko nimppari "Nihilistejä" -käyttävällä henkilöllä munat vai munasarjat?

      Itse asiassa itselläni menkat olivat hankat, kun olin ihan nuori. Vuoti aina ohi. Ja sen ajan siteet sitten... Seuraavan kerran oli vaikeeta, kun oli kuparikierukka. Jälleen kerran runsasta vuotoa, ja kipua sen verran, että töissä meinasin tipahtaa kaksin kerroin lattialle. Sitten on naisia, joilla on vaikka endometrioosi tai jotka kärsivät vaihdevuosien runsaasta vuodosta, joten kuukautiset voivat olla hankala juttu. Siinä ei kiesustelu paljon auta.

      Onneksi useimmille on olemassa hoitoa, jos menkkojen kanssa ei pärjää. Sitä pitää vaan mennä asiallisesti asiansa esittämään lääkärille: "Arvoisa lääkärisetä/-täti. Kärsin huomattavista PMS-oireista, joiden haittaavin oire on viikko ennen menkkoja alkava pyörrytys. Voisiko asialle tehä jotain?"

      • Höh

        Täälä yks ilmottautuu, ihanaa kun huomenna joutuu vielä perhesaunaan näiden kanssa


    • äitikö painostaa

      olen nainen ja suhtuatunut ihan tytöstä asta kuukautisiin ihan luontevasti.en saanut ahdistuskohtauksia jos menkat on jouluna,pääsiäisenä tai juhannuksena.miesten kanssa on aikaa leikkiä muulloinkin ja saunaan en menkkojen aikaan mene,ei kukaan koksaan ole käskenyt edes jouluna.sanassa saimme käydä jos halusi,siihen ei pakotettu mistään syystä.minäkin joudun nyt hoitamaan menkkoja lääkityksellä enkä näe siinä mitään ongelmaa.vaivat saa hoidettua ja menkkojen aikaan ei ole pakkoa ,eikä sillonkaan jos ei ole menkkoja...tyttö,kuka sua pakottaa saunaan? vertavuotovana?

    • Anonyymi

      Juu. Just eilen alkoi. Oli kiva käydä aamulla hautausmaalla ja kun kurotti laittaan kynttilää haudalle, niin hulahti ihan kunnolla. Jäi sitten kahvilla käynti väliin kun piti tulla kotiin ja vaatteet pesuun plus suihkuun :(

    • Anonyymi

      Kuukautisia on naisella 30-40 vuotta noin neljän viikon välein. Aivan varmasti joskus myös jouluna. Siihen tottuu!

      • Anonyymi

        hormonitoiminta ei katso juhlapyhiä.Elimistö ei ole niin älykäs että menkat ajattelee etten tulekaan jouluna.


    • Anonyymi

      No just on tänään. Alkoholi eilen illalla. Hautonut itseäni lämpötyynyllä. 500 mg Pamolia. Ja inkivääriteetä.
      Silti välillä tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe