Dayz standalone peliseuraa

Sivua tästä aiheesta ei löytynyt joten teenpä tälläisen sivun josta teidän on helppo löytää dayz standalone peliseuraa peli on todella uusi siksi tästä aihettä ei löytynyt Elikkäs kirjoittakaa skype, steamsspeaks yms. nimi. Minä löydyn skypestä : Muslimipappa ,etsin peliseuraa itse olen 15v
3626
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Äänestä

Älä luota kehenkää, tää peli on iha perseest. Nimi pitäis vaihtaa Day"Z":sta Day"H", koska muut pelaajat ovat vaarallisempii kui zombit. Toiseksi täysin buginen, okei on alpha versio mut on parempiiki koettu. "BEST APLHA EU" , pelin tekiät pitäis meille maksaa siitä et pelataa tätä. Nii ja viel kerran älä luota kehenkää, jos sil on ase hän tulee ampuu sut eli ammu ensi, ite oon oppinu täs jo 8 kerran jälkeet et kukaa ei haluu käydä vaihtokauppaa tai käydä small talkkii, käyvät heti pääle!

Äänestä

jos joku haluaa tulla pelaa mun ja kavereitteni kaas dayz standalonee niin mukaa vaan oon 13v ja skype:jontu.hihnala

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Muslimipappa kirjoitti:

Sivua tästä aiheesta ei löytynyt joten teenpä tälläisen sivun josta teidän on helppo löytää dayz standalone peliseuraa peli on todella uusi siksi tästä aihettä ei löytynyt Elikkäs kirjoittakaa skype, steamsspeaks yms. nimi. Minä löydyn skypestä : Muslimipappa ,etsin peliseuraa itse olen 15v

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu