TÖITÄ fuengirolasta?

rtee

Hei! Kuinka nopeasti fuengirolasta löytää ravintola-alan töitä? Olen tässä laitellut muutamiin suomalaisiin yrityksiin kattavan sähköpostiviestin itsestäni ja töiden perään kysellyt. Jos töitä ei suomesta käsin löydä, niin onko liian riski-altista muuttaa ensin ja elää säästöillä hetken aikaa ja etsiä paikanpäältä töitä? Löytyyköhän? En oo sinne rikastumaan lähössä, lähinnä että sais elämiseen rahaa.

Olen 22-vuotias tyttö Savosta, työkokemusta ravintola-alalta löytyy. Laittakaa vinkkejä jos tiedätte yrityksiä jotka tarvitsisi ahkeraa työntekijää!

23

4234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don Luis Hamburg

      Taitaa olla tämän talven juna mennyt jo, sähköpostien lähettely on oman aikasi hukkaamista
      .
      Ja ravintoloissa saat vitosen tunti, siinä kaikki, pitkää, siis tosi pitkää päivää tehden saat vuokraluukkusi vuokrat maksettua.

      Ensi syksynä lähdet elämään unelmaasi jo syyskuun puolessa välissä, ja käyt näyttämässä lättysi jokaisessa suomalaisessa kuppilassa, jostain varmasti työtä löytyy, mutta palkka ja työehdot on huonommat kuin vaikka Savonlinnan ABC:llä.

      Viikossa yksi vapaapäivä, sekin mahdollisesti niin ettei bilettämään ehdi, eikä tosin ole varaakaan ;) Auringosta ei kannata haaveilla, työt sisätiloissa.

      Hyvää onnea työnhakuusi, toivottavasti löydät mieleisen paikan ;)

      Ja vinkkiä kun pyysit, esim. Refla/Nuriasol ottaa harjoittelijoita töihinsä, taskurahapalkalla / asunnolla.

      • trabajo

        Joo,samaa mieltä.Espanjassa on valtava työttömyys varsinkin nuorten ihmisten työttömyys.Jos olet 22 vuotias,ei työkokemus alalta voi olla kovinkaan kattava.En halua masentaa mutta älä ainakaan säästöjäsi siihen tuhlaa.Espanjalaisiakin työttömiä alalla on varmaan pitkäksi jonoksi asti kyttäämässä alan työtä.Yritä ensin löytää töitä vaikka pk-seudulta.Siellä on vielä paljon vapaita paikkoja.Siinä kokemus karttuu ja saa kohtuullista palkkaa.


      • Vilperi56
        trabajo kirjoitti:

        Joo,samaa mieltä.Espanjassa on valtava työttömyys varsinkin nuorten ihmisten työttömyys.Jos olet 22 vuotias,ei työkokemus alalta voi olla kovinkaan kattava.En halua masentaa mutta älä ainakaan säästöjäsi siihen tuhlaa.Espanjalaisiakin työttömiä alalla on varmaan pitkäksi jonoksi asti kyttäämässä alan työtä.Yritä ensin löytää töitä vaikka pk-seudulta.Siellä on vielä paljon vapaita paikkoja.Siinä kokemus karttuu ja saa kohtuullista palkkaa.

        Juttelin aiheesta täällä kanarialla yhden neidin kanssa, joka on täällä jo kolmatta talvea. Hän tuli kuin suurinpiirtein kaikki täällä töissä olevat ensin lomalle, ja esittäytyen joka kuppilan omistajalle, töitä löytyi, ja ensimmäisen vuoden nälkäpalkan jälkeen nyt jo palkkakin parempi, täälläkin piiri pieni pyörii, siihen piiriin kun pääsee, niin näkyy nuo olevan tyytyväisiä.


      • Ei töötä
        Vilperi56 kirjoitti:

        Juttelin aiheesta täällä kanarialla yhden neidin kanssa, joka on täällä jo kolmatta talvea. Hän tuli kuin suurinpiirtein kaikki täällä töissä olevat ensin lomalle, ja esittäytyen joka kuppilan omistajalle, töitä löytyi, ja ensimmäisen vuoden nälkäpalkan jälkeen nyt jo palkkakin parempi, täälläkin piiri pieni pyörii, siihen piiriin kun pääsee, niin näkyy nuo olevan tyytyväisiä.

        Ei olla työ!!!,olla työtön...


      • hauturille töitä
        Ei töötä kirjoitti:

        Ei olla työ!!!,olla työtön...

        Toi Don Luis on jo joku eläkeläismuumio älä perusta mielipiteitä häneen. Se on jo kohta haudassa. Tervetuloa espanjaan. Täällä halvat vuokrat ym. Ku tutustuu porukkaan helppo saada jotain työtä. Don luis on yli 60v. Kuolis pois jo noi yhteiskuntamme riesat.


      • don Luis
        hauturille töitä kirjoitti:

        Toi Don Luis on jo joku eläkeläismuumio älä perusta mielipiteitä häneen. Se on jo kohta haudassa. Tervetuloa espanjaan. Täällä halvat vuokrat ym. Ku tutustuu porukkaan helppo saada jotain työtä. Don luis on yli 60v. Kuolis pois jo noi yhteiskuntamme riesat.

        Siis Minä olen oikea don Luis, huomaa don pienella etukirjaimella. En ole kirjoittanut täällä työvastaisesti. Työtä on, kun ottaa sen nöyrästi vastaan.


      • päiväunia
        don Luis kirjoitti:

        Siis Minä olen oikea don Luis, huomaa don pienella etukirjaimella. En ole kirjoittanut täällä työvastaisesti. Työtä on, kun ottaa sen nöyrästi vastaan.

        Hommaa työpaikka Suomesta ja käy lomillasi Espanjassa pilettämässä , niin se on parasta tehdä. Don luis esitti kuitenkin järkevimmät mielipiteet , sillä töihin sinä Espanjassa joudut pienellä palkalla ja pitkällä päivällä.


    • Paskamaa

      Espanjassa on ikäisiäsi työttömiä enemmän kuin asukkaita Suomessa. Päättele siitä.

      Bilettämään et ehdi etkä jaksa. 5 euron tuntipalkalla pitää elää tarkasti.

      • GC_<3

        Sekin riippuu aivan siitä että missä teet. Sekä älä unohda tippejä siitä palkasta pois. Itse olen töissä 5 vuotta GC:llä, Suomi ravintolassa. Eikä koskaa ole tullut mieleen että olisi paskamaa. Bilettämään kerkeää hyvin pari iltaa viikossa, palkka riittää ulkona syömiseen, vuokraan sekä bilettämiseen. Vapaita on 1 tai 2 viikkoon. Elämä täällä on ihanaa. Suosittelen. Mutta tosiaan tämä kausi on pahasti taputeltu. Hanki Suomesta töitä, lopeta syksyllä ja syyskuussa tänne etsimään töitä. Helppoa ja ihanaa kuin mikä! :)


    • los vitos

      itte notkuin pari kuukautta marbellassa ja mietin mitä elämällään tekis. ranta bulevardilla päivittäin. tuli mustat miehet töitä tarjoomaan kun tyhjänpanttina maleksin. ois saanu myyntitiliin luis vuittonin ja sun vaikka mitä merkkilaulluja ja aurinkolaseja. kauppaa vain niitä rannalla ja nauttii samalla auringosta. provikkakin ois ollut 50. poliiseja kuitenkin tulisi varoa. kai ne afrot niillä leipänsä tekee, mulle se ei oikein sopinut.mielummin katselin sivusta niiden touhuja kunnes rahat oli juotu ja paluu takaisin suomeen. kyllä siellä töitä tekijälle oikein tarjotankin.

      • fgffggg bbb

        Merkkilaukkuja. No ihan varmasti. Merkkihän niissä laukussa on, ihan samassa kiinalaistehtaassa tehty kuin koko muukin laukku.


    • Rannikon maakari

      Täältä löytyy:

      www.katrium.eu

    • Anonyymi

      Fugeen muuttoa oon mietiskellyt. Onks siel muuta töitä ku puhelinmyynti töitä? Kokemuksia Baronasta, Staffpointista tai Myyntiavusta?

      Entäs tarjoilijan työt. Mikä palkkataso?

      • Anonyymi

        Espanjan nuorisotyöttömyys ehdotonta Euroopan huippua, noin 45%.
        Ellet halua puhelinmyynti-/palvelutyötä odota koronan ohimenoa. Kielitaitoinen saa ravintolatyötä helpommin. Espanjalaiset nuoret puhuvat englantia heikosti.


      • Anonyymi

        Espanjan nuorisotyöttömyys ehdotonta Euroopan huippua, noin 45%.
        Ellet halua puhelinmyynti-/palvelutyötä odota koronan ohimenoa. Kielitaitoinen saa ravintolatyötä helpommin. Espanjalaiset nuoret puhuvat englantia heikosti.


      • Anonyymi

        Erittäin huono aika etsiä Espanjasta töitä. Palkkataso surkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin huono aika etsiä Espanjasta töitä. Palkkataso surkea.

        No en nyt tiedä mihin tuolla viittaat, itse fugessa työskentelen baronalla. Arkipäivät 8h leppoisaa työtä puhelimella ja läppärillä, jos vähänkään omaa myynnillisiä piirteitä, tässä tienaa aika tasaisesti sen 2000€/kk -200€, millä pärjää oikein kivasti täällä. Varsinkin kun asuu suomalaisen työkaverin kanssa kimppa kämpässä. Ehkä tarkoitit tuolla palkkataso surkea sitten jotakin muuta duunia, tai sitten olet itse käynyt hommaa kokeilemassa mutta susta ei ollut myymään, näitä kotiin palaajia löytää yllättävän usein keskustelupalstoilta katkeroituneina :D tsemppiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin huono aika etsiä Espanjasta töitä. Palkkataso surkea.

        Puhut ihan asiaa työtömyys korkea ja työn saanti vaikeaa. Voithan siellä norkoo 3kk. Tehdä sivoushommia rikkaiden talouksissapimeällä huonolla palkalla!


    • Anonyymi

      onko kukaan saanut duunia.es sivuston kautta töitä?

      • Anonyymi

        mikä vitun sivusto. ei siellä olla etes työpaikkoi


      • Anonyymi

        samat työnantajat ettii työntekijöitä ku noissa kämäsissä työpaikoissa kukaan kauaa viihdy...


    • Anonyymi

      Aika monta vuotta sitä työtä haetaankin. Tyttö on jo ehtinyt täyttää 30.😊

    • Anonyymi

      Soita Myyntiavulle. Ai niin ex-myyntijohtaja ajoi firman konkurssiin :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe