Mökin olohuoneessa ilmeisesti 2 kertaan hiottu lautalattia, tuollaiset 22-23mm laudassa vielä paksuutta. Nyt jo aika pahan näköinen.
Vieläkö hiotaan vai joko vaihdettava uusi lauta?
Mökkilattia
mökkilaatu
4
559
Vastaukset
- dfgjjjj
Vielä voi hioa.
- parkettisetä
voi hioa ja vielä monta kertaa!
- Joku vaan
Minulla kun on mökki kylmillään talvet, kostuu ilma siellä sen verran että venelakalla lakatun mäntylattian painumatapaiset naarmut korjaantuvat itsestään.
- kaikkionsuhteellista
Ei se laudan koko paksuus ratkaise vaan se paljonko pontin yläpuolella on varaa hioa ja tuleeko naulat/ruuvit näkyviin. Olen nähnyt uuden 28mm:n lankkulattian jossa ruuvinkannat oli tulleet esille ensimmäisellä hiontakerralla kun isäntä oli itse hionut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372363
- 561352
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586