Hei. Omistan hollanninpaimenkoiran, jonka kanssa harrastetaan lämpimikseen tokoa,agia ja jälkeä silloin tällöin. Olen haaveillut toisesta koirasta jo kauan,ja se tulisi ajankohtaiseksi seuraavan vuoden aikana. Kysyisin osaavilta tietoa eri paimenkoirista.
Oma koira on Todella ihmisrakas, toinen koira saisi mielellään olla pidättyväisempi. Olen joutunut kouluttamaan nykyistä paljon,koska tiettyjä ihmisiä pusuttelisi vaikka väkisin maailman tappiin asti.
Vietikkyys olisi plussaa, oman koiran rahkeet eivät riitä ns. Kisatasolle....
Ei paukkuherkkä!
Mielellään ei pitkää karvaa, yhdessäkin on tarpeeksi.
Ei metsästysviettiä. Mielellään pihassa pysyvä, hieman kovempi koira. Ja täysi ei herkkähaukkuiselle.
Toista holskua olen miettinyt, mutta geenibooli surettaa. Toista pitkäkarvaista en ottaisi kuin jos oikeasti hyvät harrastustuloksia omaavat terveet vanhemmat.
Sakemanneissa se selkä ja lonkat täysi ei. Käyttöpuolen,ehkä jos tervepäinen yksilö.
Tärkeimpänä pidän terveyttä, terve rotu, hyvät harrastusmahdollisuudet mielellään pidättyväinen vieraita kohtaan. Se joka sanoi että kaupunkikoiran on hyvä rakastaa kaikkia niin toteanpa että hankalaa on kulkea, jos koira haluaa kaikille jotka sitä vilkaisevatkin, antaa pusun tai saada rapsua. En haluaisi seuraavaakin koiraa kouluttaa tästä pois.
Mielellään ei paukkuherkkä, uros, vietikäs, vaan ei yliterävä. Ei metsästysviettiä.
Kiitos vastauksista!
Toinen paimenkoira?
Toinenpaimen
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233