Pertsa2012 laittoikin jo vikkinä vaihtoehtoisen sivuston

VAIHTOEHTO JATKOLLE

USKONNOT JA USKOMUKSET --> LUTERILAISUUS, joka onkin perinteinen paikka keskustella aiheesta luterilaisuus, - joten tämän sivuston päättyminen ei oikeastaan estä mahdollisuutta avoimeen keskusteluun jatkossakaan tämän uskonnon näkymyksistä ja edesottamuksista.

7

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin - eihän tämä foorumi nyt ainut hengellinen keskustelufoorumi Suomessa ole. Onhan näitä vaikka kuinka paljon. Itse kyllä aion vaipua kevääseen saakka talviuneen, jossa hengellinen työ koostuu lähinnä kirjojen lukemisesta, opiskelusta, nettisaittien tutkailuista, päivälehtien blogikirjoittelusta, yleisönosastokirjoittelusta, liikunnasta, ruoanlaitosta, työnteosta, tähtitieteestä, valokuvauksesta, …..

Mulla on ostettuna nyt ainakin 50 kirjaa jotka on vielä lukematta ja kirjakaupat ovat väärällään kirjoja joita haluan lukea ja samoin kirjastot … *huh* Täytyy päivittää tiedot evoluutiosta, kreationismista, hengellisista tilanteesta, Raamatusta, … On tässä puuhaa yhdelle ihmisille aivan riittämiin.

Eikä tässä vielä kaikki !!!!

Tykkään myös vain olla … istua (maata) keinussa, puistonpenkillä, kahviloissa, keinustoooolissa, liikennevälineissä, autossa, ….. ja ihmetelllä ihmisten touhua ja maailmanmenoa.

• Tee parannus

Miksi kutsut ahneuden synnissä piehtaroimista hengelliseksi työksi? 50 kirjaa, joita et ole edes lukenut, ja silmät kiiluvat lisää hankkimaan. Pitää omistaa enemmän, saada lisää.

Tee parannus. Missä aarteesi on, siellä on sydämesi. Ei ole ihme, että puheesi ovat niin vastoin Raamattua - synti on käynyt liian rakkaaksi, jotta voisit Sanaa oikein lukea.

• Uhrina gloBaalille

Kirkko on muuttassa, ___________ johdolla kansallisvaltiomme arvoja vaudilla gloBaaliksi maaimanvallaksi - mukaanlukien sen, että kirkon pappiparvet ovat tukemassa, sekä murtamassa käsityksiämme avioliitosta miehen ja naisen välisenä siunattuna liittona, siis Jumalan kuvuutta edustavana elämämme perusyksikkönä (vrt. 1 Moos.5:1,2.) - toimien tässäkin siis Jumalan sana vastaisen kapinan pioneerieinä, tuhoten yhteiskunnen tervettä arvopohjaa ja tukien suuren sekaanuksen kokonaisvaltaista kasvua toimillaan.

• Jatketaampa siellä

On täkeää päästä keskustelemaan voimakkaan yhteiskunnallisen roolin omaksuneen kirkon edesottamuksista, sekä siitä suuresta sekaannuksesta ja luopumuksesta, jonka lipunkantajana aikamme maailmanhenkeen mukautuva luopiokirkko on omasunut. Tämä julkinen kritiikki on tärkeää koska aikamme luopiokirkko esiintyy toimineen Kristuksen nimen esiinkantajana tätä pyhään nimeä monin tavoin häpäisten.

• Kirkon propagandahan on kaunista ja suorastaan "rakkautta" pursuavaa ja siksi on niin tärkeää, että on niitä jotka sen todellisuuden tuovat ihmisten luettavaksi.

• xyfg

Oottekohan te oikein terveitä kun näitä mantrojanne täällä hoette?

• FUCKIFUU

Hyvä, pysykää poissa ateismi palstalta. Minä sen sijaan suuntaan sinne minne kirkko vie propagandansa seuraavaksi, jokainen kirkon yritelmä murskataan vakuuttavalla ja päämäärätietoisella tavalla ja armotta.

Kun selviää kirkon uusi pääsääntöinen propandakeskus niin ilmoitan kyllä sitten teille sinne luterilaisuus-palstalle niin pääsette jälleen solvaamaan kirkkoa kristilliseen tapaanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe