profiloin 12/32 kirjoittajan

djdjjdjdjdjjdj

Mies
Noin 40-60v
avioton
mielenterveyskuntoutuja
pakonomainen tarve jauhaa, johtuu vähälahjaisuudesta

10

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12/32

      Nyt meni kuule aika pahasti metsään:) Taisit toivoa tuota salaa? ;)

      Profiloin sinut Olet: läski, alle 169cm pitkä, lyhyt kaula, mulkosilmäinen, huonot hampaat, kouöutuksesi: peruskoulua 15 vuotta apukoulussa, haiset pahalle, vedät Smarttia hässäkän päivässä, sinulla ei ole yhtään ystävää, olet työtön ja hullu jne jne.

      • hdjjdjd

        Olen normipainoinen 28 vuotias nainen, taustalla peruskoulu,ammattikoulu ja paraikaa ammattikorkeakoulua. Suussani on hyvät hampaat, tukkakin kasvaa. Silmät ja nenä normaalit. Olen naimisissa, 2 lasta ja koira. Ystäviä on paljon.


    • 2803335082

      Itse asiassa 12/32 on aikoinaan ollut heinätorin ent. apukoulussa.

      • dkdkjdkd

        Apukoulussa nimeomaan. Vanhanajan i-luokalla, joka oli ihan oikea termi; idioottiluokka.


    • 12/32

      Hah hah, voi tytöt tytöt:)

      • 12/32

        Joo olin siellä täytyy myöntää.
        Mut olin vain vahingoissa, kun äiti ei ymmärtänyt mua ja pakotti.


    • empatiaa sairaalle

      Häntä kohtaan pitäisi osoittaa lähinnä empatiaa. Ei terve ja täysissä mielen voimissa oleva ihminen käytä aikaansa tuollaisten kirjoittelemiseen, joten kyseessä on jollakin tavalla sairas ihminen.

      Hän tarvitsisi lähipiiriltään enemmän tukea ja luultavasti parempaa hoitoa muutenkin, mutta nämä ajat ovat mitä ovat, kun kaikki työnnetään avohoitoon ja kotiin.

      Vaihtoehtoisesti: jos ei ole sairas niin sitten lienee vähän jälkeenjäänyt. Jos on annettu lusikalla niin ei voi ottaa kauhalla. Siinäkin tapauksessa hieman säälivä empatia lienee oikea suhtautumistapa.

      Hyvää joulua itse kullekin.

      • 12/32

        Totta, olen mieleltäni sairas, mutta kukaan ei ymmärrä minua, niin haen täältä myötätuntoa ja vahvistusta heikolle itsetunnolle.


      • Tälläästä...
        12/32 kirjoitti:

        Totta, olen mieleltäni sairas, mutta kukaan ei ymmärrä minua, niin haen täältä myötätuntoa ja vahvistusta heikolle itsetunnolle.

        Hyvä kerrankin myönsit olevasi sairas kusipää, jolla on selvästi päässä joku vikana. Nyt annan vinkin: poistu jauhamasta paskaa, että me muut saadaan olla rauhassa, koska sinua ei kukaan kuuntele tai tule koskaan kuuntelemaan, kun koitat hakea täältä huomiota muilta tuolta ruikutukselta..


      • noudata 12/32
        Tälläästä... kirjoitti:

        Hyvä kerrankin myönsit olevasi sairas kusipää, jolla on selvästi päässä joku vikana. Nyt annan vinkin: poistu jauhamasta paskaa, että me muut saadaan olla rauhassa, koska sinua ei kukaan kuuntele tai tule koskaan kuuntelemaan, kun koitat hakea täältä huomiota muilta tuolta ruikutukselta..

        No mä oon niin säälittävä vatipää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe