onko helppo kenttä ja ehtiikö vaihtamaan kahdessa tunnissa konetta. esim. Bangkokin koneeseen, kun tullaan euroopasta
Kuala Lumpur
5
150
Vastaukset
- heinänteko
Helppoudesta sen verran, että kaikki kentät ovat helppoja, kun vain lukee opastekylttejä.
- Bangkok kutsuu
Hei! Ei sellaisesta kannata murehtia, riittää kun on samalla lipulla. Se yhtiö, joka mókaa, hoitaa jollakinlailla eteenpäin, torstaina itse lennän MH:lla
- näin se on
kaikki riippuu siitä onko lennot ajallaan ja erittäin harvoin ne pitkillä lennoilla ovat....siis jos on euroolan lento tunnin myöhässä niin ette ehdi.
- KUL-BKK
Sulla kun on ilmeisesti tietoa tai omaa kokemusta asiasta niin kerropa mitkä long haul lennot ovat lähes jatkuvasti myöhässä?
- ainaaina
Norwegianin. Tuolle KUL-BKK välille saa hyvin lippuja, vaikka ei olisi reititettykään koko välille. Ja jos on, ni ei mitään väliä millon olet KULlissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693