Paranormaalit kokemukset. yms?

Lisbeth

Kertokaa paranormaaleja/yliluonnollisia/kummittelu kokemuksia mitä teille, teiän kavereilla tai ihan kelle vaan on tapahtunu? Tehään tästä oikeen pitkä keskustelu :)

Mulle ei oo tapahtunut mitään kovinkaan ihmeellistä. Mitä nyt komeron ovi on pamahtunut auki ja luullut valveunta todeksi. Tolle ovi jutullehan on ihan selvänä selityksenä ilmavirrat. Soinu ovikellot omine aikoineen. jne. Sekin selittyy jollakin kosketushäiriöllä. tms. Jtn pienii juttui tapahtuu toisinaan, mut uskon et kaikelle on jokin järkevä selitys. (;

22

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkyttävä kokemus

      No mulla on yks. Kerran kun olin yksin kotona mun huoneessa niin keittiössä jonkun sortin kummitus paiskoi ihan täysiä kaapin ovea. En uskaltanu mennä kattomaan mutta ku paiskominen loppu menin kattomaan ni kaapin ovi oli auki ja olin kattonu että oli kiinni. Ei ollu mitään luonnollista selitystä ku olin sisätiloissa ja kaapin ovea paiskottiin monta kertaa auki ja kiinni. Mua pelotti ihan sairaasti.

      • järkyttävä kokemus

        Olin siis kattonu että kaapinovi oli ollu aiemmin kiinni.


      • Gfgfdvhddhhtf
        järkyttävä kokemus kirjoitti:

        Olin siis kattonu että kaapinovi oli ollu aiemmin kiinni.

        Enpä kyllä millään usko. Oletko varma että ääni tuli siitä?


    • Cherry boy

      Yöllä kun olin omassa huoneessani läppärillä, niin kuulu oven ulkopuolelta itkua.
      Mietin että mitä se veli(2v) taas parkuu. Ajattelin et kyllä joku tulee sitä kohta kattoo(toine veli tai vanhemmat) nii ei mun tarvii mennä. No sit se itku loppu.
      Aamulla mutsille sanoin että kiva ku taas se Aatu itkee. Sit mun mutsi sano että ei Aatu kyllä itkeny viimeyönä ollenkaan.
      Hieman kuumotukset siinä vaiheessa oli, onneks en menny yöllä kattoo mitä siellä tapahtu.

    • No onhan tässä kaikkea tapahtunut. En oo koskaan ite ollut paikalla, mutta esim. mun mammalle on tapahtunut ties mitä yliluonnollista kohdalle. Ja mun mummun jutut. Tosi jänniä juttuja, mutta en mä niitä ny oikeestaan jaksa tänne kirjoittaa.

    • Tulin kerran pienenä naapurin mummolasta kotia. Yllättäen näin sitten siinä matkalla nuoren naisen, joka oli pukeutunut jonkinlaiseen valkoiseen kaapuun. Myö tuijotettin toisiamme hetken aikaa, sitten räpäytin silmiä ja nainen oli poissa. Normaali ihminen ei olisi voinut mitenkään kadota niin nopeasti, pelkässä silmänräpäyksessä...

      Pari vuotta tämän näyn jälkeen meille tuli kotia taulu, jossa oli meidän kotitontti useita vuosikymmeniä sitten. Näin kuvassa jonkinlaisen vanhan aittarakennuksen täsmälleen siinä kohtaa, missä olin aikoinani nähnyt tuon katoavan naisen. Kysyin iskältä rakennuksesta ja se kertoi, että rakennus oli niin sanottu vanha ruumisaitta, johon tuotiin aikoinaan kylän kuolleita.

      Sattumaako? En tiedä, mikä nainen oli. Mutta mietityttää vain se, että miten näin hänet täsmälleen samassa kohtaa, missä ruumisaitta oli aikoinaan sijainnut. Onko ruumisaitan ja katoavan naisen välillä jokin yhteys?

      • wildcherry

        Karmivaa.. Se valkoinen kaapu sen naisen päällä taisi olla hautauspuku (vainajat puetaan valkoiseen kaapuun kun laitetaan arkkuun)... Hyi.
        Mun mummille tapahtui parisenkymmentä vuotta sitten aika hirvittävä juttu, jota mummi on iltaisin kynttilänvalossa kertoillut kymmenet kerrat meille lapsille.
        Noin neljäkymmentä vuotta sitten mummini (olkoon hänen nimensä Miriam, arvatkaapa onko se hänen oikea nimensä?) oli yksin kotona. Miriam ja vaarini asuivat keltaisessa, suuressa omakotitalossa, jonka lähistöllä oli kyllä muitakin taloja. Talon ympärillä oli suuri puutarha, vanhoja navettarakennuksia ja peltoja, vaari kun oli maanviljelijä suvun perinteiden mukaisesti.
        Miriam oli yksin kotona, miehensä (eli vaarini) oli sen päivän työmatkoillaan. Miriam puuhasteli kotona, neuloi tulevalle vauvalle nuttua (äidilleni!!!!! :DDD) ja asetteli kahvia pöytään. Kahvia laskiessaan Miriam katsahti ikkunasta ulos. Yhden navettarakennuksen ovi avautui hitaasti, vaikka sisällä ei ollut ketään, ja ovea pidettiin aina lukossa. Navetanoven piti olla lukossa, sillä sisällä oli kaikenlaista suvun antiikkia ja viileä, kostea ilma vaurioittaisi jo silloin ikivanhoja rakenteita.
        Miriam sulki verhot ja lähti lukitsemaan navetanovea ulos.
        Lukitessaan ulkona ovea Miriam oli hämmentynyt. Ovi oli aina lukossa, eikä vankassa lukossa ollut hapertumia tai muuta. Sisällä ei koskaan käyty, eikä ovea saanut sisäpuolelta auki. Ovessa ei sisäpuolella ollut avainta, ja ainoa avain oli Miriamin kädessä.
        Lukittuaan oven Miriam lähti takaisin sisälle. Hän ei kuitenkaan ehtinyt ottaa askeltakaan. Miriam nimittäin näki, kuinka hänen sulkemansa verhot avautuivat hitaasti.
        Sisällä ei ollut ketään, mitään ikkunoita ei ollut auki (oli syksy). Talossa ei ole muuten koskaan kummitellut. Koko suku muistaa tämän edelleen. Pentuna pelkäsin tätä juttua kuollakseni, ja piilouduin nukkuessani mummolassa peiton alle. Nyt vanhempana teininä naureskelen tälle tarinalle ja mummilleni, joka vannoo, että koko juttu on totta. Vaikka pidänkin päivänvalossa tätä kertomusta mummin sepittelemänä humpuukina ja potaskana, niin vieläkin yön pimeydessä mummolassa kavahdan, jos jostain kuuluu selittämättömiä ääniä...


    • Laahaavaaskel

      Lisää, upupup! (=

    • yy_tee

      Mun mummille kävi aikoinaan näin;

      Se oli nuorena jossakin vissiin töissä ja eräänä päivänä sille tarjoutui mahdollisuus päästä autokyydissä kotiin. No se oli iloinen ja juuri, kun mummi oli astumassa autoon, hän kuuli äänen päässään
      "Älä mene siihen autoon."
      Hän kuuli tuon monta kertaa ja sitten lopulta kieltäytyi kyydistä. Mummin tilalle autoon sitten meni joku toinen.
      Myöhemmin hän sai tietää, että auto oli kolaroinut ja se tyyppi, joka mummin tilalle autoon oli mennyt, kuoli.
      Tuo jälkeen mummi ei halunnutkaan enään olla ateisti, vaan kääntyi kristinuskoon :D En tiiä mitä sanoa...

      Ja viime kesänä mä kuulin jonkun viikon ajan jonkinlaista koputusta mun huoneesta. Aina kun kopautin seinää tai käski olemaan hiljaa, ääni vaimeni hetkeksi. Se oli usko pois todella ärsyttävää... lopulta se vain katosi...

      • Anonyymi

        Joo tiiän tulee tosi myöhään ja sillee, mutta noi sun koputus jutut on poltergest ilmiötä... Just äsken mun seinään koputettin


    • dreamer999

      No ei kyl oo kauheen pelottavaa, mut olin yksin eilen lukemas nälkäpelii. Mä olin tuonut viis ilmapalloo (täynnä ilmaa) mun huoneeseen ja jätin ne lattialle koska mä olin laiskalla päällä ripustaa niitä :P no, ehkä tunnin luin ihan normisti ja kaikki muut oli ylhääl, olin siis yksin huoneessani, kun yhtäkkii iha itestää yks pien pallo räjähti :D tietenki oli voinut olla huono/haurastunu kumi ku oli ollu meillä monta vuotta :D mut silti aika scaryy :P no toine tapahtu kaua sitte mun pappalle ku se oli nuori ja uskivainen ja se oli yksin oleskellu tuvan terassilla. Siitä terassilta johti portaat vintille ja siel oli aika pimeet. No se oli katellu sinne ja oli just lähtemäs pois ja vielä viimesen kerran katto sinne sillee muutaman sekunnin ajan ni se oli nähny suun ja silmät jotka nauro tms :o sit se vaa oli lähteny pois... Eli siis mun pappa oli uskovainen (nyt kuollu) ni en usko et se valehteli :D joku se saatana tms oli varmaa ollu ... Ei pelottava :D

    • ketunkorva

      Päätettiin kerran tuossa kesällä yhden kaverin kanssa keskustella hengille ouija-laudan kautta.
      Siinä sitten tekaisin nopeasti leivinpaperista ja pahvista semmoisen laudan ja laitettiin kynttilöitä palamaan ja istahdettiin alas.
      Kysyin ääneen "Onko täällä ketään?", mutta vastausta ei kuulunut. Siinä sitten oltiin hetki hiljaa ja kysyin uudestaan. Sitten vielä kerran ja osoitin alkoi liikkua hiljaa Ei-vastausta päin ja laudan yli. Katsottiin toisiamme ihmeissämme, kumpikaan ei ollut liikuttanut osoitinta. Kysyttiin uudestaan samaa ja se taas teki saman tempun.
      Sitten käännettiin lauta toisin päin kokeillakseemme, että johtuiko se asennostamme, kun osoitin kokoajan meni Ei-vastaukseen. Silti tuli sama vastaus.
      Kyseltiin hengeltä kaikenlaista, esimerkiksi meidän "onnennumeroita" (emme siis tienneet mikä toisen numero oli) ja hän vastasi kummallakin kertaa aivan oikein. Kyselimme myös sukulaisten syntymävuosia ja vastaus oli lähes aina oikein tai ainakin lähellä. Välillä hän antoi hämmentäviä vastauksia, joista ei saanut selvää.
      Kysyimme myös oliko hän asunut talossamme ja vastaus oli kyllä. Oltiin vähän varovaisia, ettei kysytty mitään loukkaavaa esim. hänen kuolemastaan sillä jossain varoteltiin asiasta.
      Tämä on ihan totta ja osoitin liikkui itestään. Olin hämmästynyt, että saimme sen toimimaan niin nopeasti. Haluaisin joskus taas keskustella jonkun hengen kanssa.

      • ketunkorva

        Muistin vielä, että kun yritimme lopettaa kysymällä "Saammeko luvan lopettaa?" niin henki vastasi myös silloin kokoajan ei, mutta monen kysymyksen jälkeen hän antoi luvan.


    • Lisbeth.

      Upupup! (:

    • johannesrintala

      Hulluinta mitä itse olen nähnyt on koirani ja äitini anaaliyhdyntä , yhdynnässä oli mukana myös demoneita kaikki ovet paikkasi kiinni ja auki ihan täysii päin peloissani ja sain elinikäiset traumat

      • zoooooooooooooooool

        Hitto, aloin nauraan kauhunsekaista kaakatusta ku luin ton mitä Wildcherryn mummille oli käyny... Hyi saatana.


      • alakoulun painajaisia
        zoooooooooooooooool kirjoitti:

        Hitto, aloin nauraan kauhunsekaista kaakatusta ku luin ton mitä Wildcherryn mummille oli käyny... Hyi saatana.

        Nomul on kans paljon tällasii et näen jotain tyyppejä joit muut ei nää. Kauhein niist oli meijän luokan yökoulussa.
        Meidän koulussa on niinku ruokasali ja liikkasali vierekkäin, nukuttiin liikkasalis ja saatiin sit hengailla siin ruokalassa. Muual ei saanut mennä, et opettaja pystyisi valvomaan meitä. Sit oltiin yöl sitä perus totuut ja tehtävää ja sain tehtäväks mennä siihen käytävään peseen käsiä. Sielt ruokasalist ei voinut nähä siihen käytävään. Lähin sit urhoollisesti suorittaan sitä tehtävää. Opettaja nukkua jo, niin siit ei ollu pelkoo.
        No siin käsienpesualtaitten yläpuolel oli luonnollisesti peili. Pesin siin käsiä ja näin siin peilis hahmon. Se tuijotti mua silmii ja kun Se niinku seisoi mun takana ni pisti käden mun olkapäälle. Katoin taakse mut sitä ei näkyny. Tunsin sen käden kyl ja Se tuntus tosi hellältä ja lohduttavalt. Olin tietenki siin ihan kuset housus kun katoin uudestaan siihen peiliin ni Se ei ollu siin enää ja Se käsiki katos. Mut olin nähny ennenkin siin koulua jotai hahmoi ni menin vaa takasin sinne muitten luo. En sanonu mitään mut näytin kuulemma kalpeelta.

        Nykyään oon jo yläasteel eli en enää siin koulussa, mut mun kaveri on siellä ja kertoo välil et esim pitkin päivin ku Se on siel neljään asti ja siel ei oo paljoo muita enää, niin Se on nähny ruokalas ja portaikos jotain hahmoja, kun siel ei oo ollu ketään ihmistä.


    • Upupup! (:

      Upupup! (:

      • pökäle55

        olin just lähös kuselle mut empä taidakkaan enää uskaltaa.


    • Uppii! (:

      Uppii! (:

    • Anonyymi

      No tAää on tapahtunu mun mummolle kun se on töissä jossain jossa autetaan sellasii aikusia jossa on joku harvinainen sairaus tai sellanen nii kerran kun se oli siellä joskus yöllä (unohdin sanoa että tää so oo mikää paranormaali juttu vaan sellanen säikähsys)töissä nii se oli jossain pimeellä käytävällä kattomassa onko kaikki siellä hyvin nii sitte sieltä käytäván päástä kuulu sellasta laahustavaa ääntä sitte se näki kun sieltä kun joku musta maassa menevä kasa😨Ja sitte se mun mummo menu ihan paniikkiin ja ei pystyny liikkumaan tai mitään sitte se näki että we onion sellanen potilas Jolla on musta hiukset ja sen otsa tukka on siinä silmilla ja se ei pysty kävelee mitenkää kun sen jalka on niinku sellanen että we on löysä ja että we pystyny heittää send send olkapään taakse .Mut sitte se mummo vei send hissiin ja omaan huoneesensa(sori ku oli sekava )

    • Anonyymi

      Olin joskus yksin kotona ja jossain kohtaa aloin kuulla jotain hengityksen ääntä mun takaa, käännyin katsomaan taakseni, eikä siellä ollut ketään. Lähdin kuitenkin ulos, koska tuli ahdistava olo.
      Menin toiseen rakennukseen joka on meidän pihalla. Siellä on ompelukone joka on mennyt jo aikoja sitten rikki. Säikähdin kauheasti kun ompelukone meni päälle, vaikka siinä ei ollut edes johto seinässä. En ole sen jälkeen uskaltanut mennä sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe