Trinidad on edellisiin verrattuna jo supermoderni ja kalliimpi. Goa on kai halvin paikka missä olen käynyt. Seuraavaksi tulee Bali, mutta kyllä siellä voi elää paljon kalliimminkin. Goan taksitaksoja ei kai alita kukaan ja vaikea Goalla oli muutenkin saada rahaa kulumaan. Ensikertalaiselta menee pari viikkoa silmät pyöreinä. On se niin Suomesta oloista poikkeava mesta. Varokaa rannalla makoilua tai alatte pian väriltänne muistuttaa keitettyä rapua. Goa on O.K. Takaisin milloin vaan. Lisää matkailua löytyy www.snoopy.fi
Kap Verde oli lähempänä kivikautta kuin Goa takavuoisina.
4
255
Vastaukset
- Bom Shankar
Aivan. Ja cd-levy maksoi posiolla vuonna 1991 paljon enemmän kuin papualla 1643 jolloin niitä ei edes saanut ja taksi lontoossa oli aikoinaan musta ja nepalissa aasi oli ruskea. Seutulippu anjunasta mapsaan oli joskus 3 viiva 5 rupiaa, riippu rahastajan mielialasta.
Olisit nyt edes vähän enemmän panostanut viestiin kun halusit vaan mainostaa sivujasi.- sy Snoopy
Bom Shankarille. Viiteentuhanteen merkkiin ei kovin paljon mahdu ja on melko turhaa toistella asioita, jotka löytää Googlesta ja jos on ihan tosissaan menossa, niin suosittelen Lonely Planet -matkaopasta. Pakettimatkojen ja lentolippujen tarjoukset muuttuvat päivittäin. Niitä pitää myös katsoa netistä. Turha mun on niistä pamista, mutta mun kotisivuilta voi löytää jotain mitä ei löydy muualta. www.snoopy.fi
- Rantabailut
Onko tietoa missä kylässä Goalla vietetää India bike week pääjuhla 17-18.1?
- MAN64
http://splashurl.com/mp4tfe7
INDIA BIKE WEEK
India Bike Week is the first and only festival in India, built around bikes, bikers and music. The first edition in 2013 saw 6,500 bikers and biking enthusiasts roar into the festival grounds at Vagator, Goa, on February 2 and 3. The weekend festival hosted over 26 live bands and DJs, 3 concert stages, 16 cage fighters, race tracks, stunt zones and more. India Bike Week 2014 is going to be larger and louder, with over 10,000 people expected to attend over January 17 and 18.
Our dream is to make India Bike Week the largest motorcycling festival in the region in five years and grow to be an important fixture in the calendars of motorcyclists across the world. Because India Bike Week is all about the bikers.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882