En jaksa esimiestäni/ itseäni

kyllästynyt&väsynyt

Olen siis kaupanalalla ja pidän paljon työstäni ja yritän saada aina mahdollisimman paljon aikaan työpaikallani. Välillä teen joitain pieniä (työhön liittyviä) hommia työajan ulkopuolella tai jätän tauot pois. Lisäksi otan helposti kaiken negatiivisen itseeni ja vaikka saan paljon hyvää palautetta, en usko tekeväni hyvää työtä.

No, varsinainen ongelma tulee vasta vastaan kun minulla on esimiehen kanssa samaan aikaan työt (muina työpäivinä nautin työstäni). Hän on nimittäin esimies joka luo kovat odotukset työntekijöitään kohtaan.

En vain kerta kaikkiaan ole niin aikaansaava ja nopea mitä hän olettaa! Ja se tekee työpäivistäni (hänen kanssaan) helvettiä. PELKÄÄN häntä sen takia, että hän asettaa tavoitteet aina ylös ja kilpailuttaa työyhteisöä kun taas minä yritän tehdä aina parhaani (ja monesti tuntuu että teen enemmänkin) ( hän kyseenalaistaa aina mielestäni kaiken). Hassua on että teen varmasti enemmän töitä töissä kuin moni kollega (monet vain on, tekemättä mitään) ja silti minusta tuntuu, että saan pomolta vain pettymyksen huokauksia ja ärsyyntynyttä palautetta (vaikka äskettäin totesi olevansa iloinen, että kuulun kyseiseen työporukkaan).

Olen aina henkisesti niin väsynyt töistä tullessani etten jaksa tehdä enää mitään. Pidän työstäni, mutta työsuhteessani mättää pari asiaa 1.) En osaa pitää huolta jaksamisestani 2.) Esimieheni olettaa että jaksaisin enemmän (/ saisin aikaan enemmän).

Pelkään esimiestäni, en arvosta itseäni ja rakastan työtäni. Niin ja mainittakoon, että olen ollut vasta vuoden työpaikallani ja, että olen opiskelemassa työni ohella (koulussa jaksaminen huonontunut aloitettuani kyseisessä työpaikassa).

Tiedän, että jos jatkan itseni kohtelemista samalla tavalla, en tule jaksamaan enää kauaa työelämässä, mutta esimieheni tuntuu vaativan aina vain enemmän, joten MITÄ VOIN TEHDÄ?!

0

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2002
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        892
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135