"Kirjautuminen epäonnistui: väärä käyttäjätunnus tai salasana"
EI MUUTEN OLE!
Saunalahden Webmail sähköpostiin pääsen sisään ihan samoilla tunnuksilla ja salasanalla.
Onko teillä muilla (siis mahd. Saunalahden asiakkailla) sama ongelma?
Eipä näy mitään häiriötiedotetta vielä ainakaan Saunalahden kotisivuilla :(
En pääse Oma Saunalahteen sisälle : (
18
596
Vastaukset
Kokeilin juuri ja hyvin onnistui kirjautuminen Oma Saunalahti palveluun.
Oliko salasanasi joku hölmö1234, qwertyy, abcde, ..?
- Keskisestä Suomesta
"Oliko salasanasi joku hölmö1234, qwertyy, abcde, ..?"
Ihan on ns. kunnollinen salasana, kui? Keskisestä Suomesta kirjoitti:
"Oliko salasanasi joku hölmö1234, qwertyy, abcde, ..?"
Ihan on ns. kunnollinen salasana, kui?Joku olisi voinut hakkeroida salasanasi ja muuttaa sen.
- Keskisestä Suomesta
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Joku olisi voinut hakkeroida salasanasi ja muuttaa sen.
Totta, mutta olen aina aikaisemmin päässyt Oma Saunalahteen sisään tyyliin
tunnuksella: [email protected]
Nyt ei kelpaa tuo : (
Mutta täysin samalla [email protected]
tunnuksella ja vanhalla tutulla salasanalla pääsen hyvin Saunalahden Webmail sähköpostiin sisälle.
@huoh@ - qtzUqiQj
Keskisestä Suomesta kirjoitti:
Totta, mutta olen aina aikaisemmin päässyt Oma Saunalahteen sisään tyyliin
tunnuksella: [email protected]
Nyt ei kelpaa tuo : (
Mutta täysin samalla [email protected]
tunnuksella ja vanhalla tutulla salasanalla pääsen hyvin Saunalahden Webmail sähköpostiin sisälle.
@huoh@Näköjään käytäntö vaihtelee. Minulla Saunalahden hallintasivun käyttäjätunnus on aivan eri kuin sähköpostiosoite.
- ei onkelmia
qtzUqiQj kirjoitti:
Näköjään käytäntö vaihtelee. Minulla Saunalahden hallintasivun käyttäjätunnus on aivan eri kuin sähköpostiosoite.
Niin minullakin. Ja muistelen, että Saunalahti olisi määrännyt salasanan, tai ainakin tunnusluvun Oma.saunalahteen. Sähköpostin salasanan sain itse määrätä.
Itselläni oma puhelinnumero kirjain on kirjautumistunnus.
Jos et pääse millään kirjautumaan niin ota yhteyttä Saunalahden asiakaspalveluun.- tenho keihäs
oliskohan syynä elisan ja sauniksen systeemivaihdos. kirjauduin vähän aikaa sitten elisaan ja piti luoda uudet tunnukset jotka käy sekä elisaan että saunalahteen. kannattaa pistää vikailmoitusta aspaan joko soitolla tai netin kautta.
- toni.
sähköposti-nimi-käyttäjätunnus-salasana ovat 3 erillistä asiaa, käyttäjätunnus ja salasana niin pääsee sisälle ainakin ennen näin oli
voin testata vielä- toni.
annoin virheellistä tietoa tuo toimii soneralla mutta saunalahti vaatii sähköpostiosoitteen ja salasanan ja heti pääsi sisälle
http://asiakastuki.saunalahti.fi/aihe/sl-sahkoposti-kotisivut/ ja toimi minulla saunalahti
- tenho keihäs
ei ole eka kerta kun homma menee päin veetä, muistin juuri että viimeks kun tekivät systeemimuutpksia unohtivat ilmoittaa että käyttäjätunnus muuttui puhelinnumeroksi emailin sijaan. siinä sitten muutamat ihmettelivät kun ei pääse sisään.
- dumari
"Niin minullakin. Ja muistelen, että Saunalahti olisi määrännyt salasanan, tai ainakin tunnusluvun Oma.saunalahteen. Sähköpostin salasanan sain itse määrätä. "
Ainahan operaattorit antavat ensimmäisen salasanan jonka kyllä pyytävät yleensä myös vaihtamaan.
Itselläni on sekä Omasaunis ja sähköposti : puhnumero ja omavalintainen salasana. Sähköpostilaatikko tosin tuli operaattorilta: [email protected].
Tuonne juuri kävin Omasauniksen kautta vaihtamassa salasalan, ei ongelmaa.
Joku epäili Elisan osuutta, enpä usko koska itselläni molempiin on postit ja oma- osioille eri tunnukset ja toimivat. Eli Elisa ei ole "vaatinut" mitään vaihdoksia. - Voi avuttomuus
Miksi ihmeessä täällä kyselet, soita saunalahden asiakaspalveluun!
- Vapustellen
Soittaminen ja jonottaminen Soneran liittymästä maksaa..
- dumari
"Joku epäili Elisan osuutta, enpä usko koska itselläni molempiin on postit ja oma- osioille eri tunnukset ja toimivat. Eli Elisa ei ole "vaatinut" mitään vaihdoksia"
Sry, nyt korjaan omaani. Viikko sitten ei OmaElisa vaatinut luomaan uutta käyttäjätunnusta, mutta nyt sen teki. Silti sen uudella ja Sauniksen vanhalla pääsee molemmilla nyt Oma Saunalahteen sisälle.
Pahoittelen "mokaani". - Keskisestä Suomesta
Kovasti kiitoksia kaikille tähän viestiketjuun vastanneille.
Kokeilin vaihteeksi taas tänään kirjautumista sisään
oma Saunalahteen, eipä se vieläkään onnistunut.
Tässä tiedoksi omatoiminen korjaukseni jos muillakin
tulee joskus vastaan tällainen sama pulma.
Oma Saunalahden kirjautumissivulla on
kohta: ”ei vielä tunnuksia tai tunnukset hukassa?”
& Tunnistaudu verkkopankkitunnuksin.
Sitten omien pankkitunnareiden syötön jälkeen tulee ikkuna:
Luo Elisa-tunnus, ja seuraavassa: sähköposti / tunnus kohdassa
luki ainakin minulla: Sähköpostiosoitteesi on tunnuksesi.
eli siinä ruudulla oli ihan se aikaisempi sama käyttäjätunnus
joka on minulla siis tyyliin: ”[email protected]”
Ja siinä samassa ikkunassa pääsee samalla syöttämään ”uuden”
oma Saunalahti salasanan.
Itse piruuttani laitoin siihen takaisin sen vanhan salasanan
joka toimi aina aikaisemminkin :D ja tadaa,
nyt päästiin taas sisään Oma Saunalahteen.
Kirjauduin vielä kertaalleen ulos oma Saunalahdesta
ja uudestaan sisään, nyt kirjautuminen salasanalla taas toimii. :D
- case closed -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274