Mitä kuvanmuokkausohjelmaa voi käyttää kun haluaa väripaperille painetusta kuvasta täysin mustavalkoisen, jotta sen voi tulostaa eriväriselle väripaperille? Kuva on siis alunperin skannattu tietokoneelle.
Värikuvasta täysin mustavalkoinen
4
131
Vastaukset
Tuon pystyy tekemään käytännössä lähes millä tahansa, gimp, photoshop, corel draw...
- thegimp
Annan tässä Gimp 2.4.8 ohjeen, joka toimii muissakin versioissa, sekä varmaa muissakin kuvankäsittelyissä.
Avaa kuva, ja valitse värit valikosta poista värit.
Gimpiissä on kolme eriaista variaatiota miten kuvaa säädetään, ja niistä vaan sopiva. - CX33
Kiitos
T: alkuperäinen - 1bittinenväriehkä
Varmaankin paras tuollaisessa käytössä olisi vain suora värien vähentäminen bittitasolta, jolloin esim. 32-bittinen väri muutetaan 2-bittiseksi, jolloin jää jäljelle pelkästään musta ja valkoinen, siihen sitten lisää haluamansa värisävyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868