Ei ainakaan 12/32 itse!
Kuka kirjoittaa 12/32 nimimerkillä?
9
152
Vastaukset
- 12/32
Joo. Mun pitääkin ilmoittaa omista törkeyksistä ja herkkänahkaisuudesta sinne.
En voi mennä edes kotiin kasvamaan. - 12/32(orig)
En ole moneen päivään käynyt kirjoittekemassa, kun en ole ollut töissäkään.
Nyt on Jouluaatto ja olen töissä. Jouluhan on alallamme vilkkain päivä, koska Jouluna monessa perheessä tunnelma kiristyy. Toinen aalto tulee tuossa tammikuun lipulla, kun Visa-lasku tulee.
Hyvää Joulua kaikille ja muistakaa 12/32, niin pääsette vähemmällä ja nautitte elämästä. - 12/32 (orig)
Olen hyvin pöyristynyt kun minua on loukattu. Minä itse olen aina todella asiallinen ja kohtelias kaikille. Jos en olekkaan, niin MINULLA on toki oikeus olla ällöttävä muita kohtaan. Eihän Jumalaa vastaan saa sanoa ilman haukkumisia.
Minä jatkan töissä näitä suuruudenhulluja kuvitelmia ja toivon, että ensi vuonna osaisin edes hiukan käyttäytyä ja tajuaisin olevani pelkkä ihminen.
Muistakaa 12/32, ettei teistäkin tule pikkusieluisia palstahäiriköitä.- Ehkäisy kuntoon
Pikkusieluisia ovat kyllä nämä jotka tekee pentuja kun muutkin ja muiden haitolle. Heissä on itsessäänkin taakkaa muille, niin vielä jakaannutaan. Maailmassa on liikaa ihmisiä ja niin on Suomessakin!
- ehkäisy kuntoon12/32
Ehkäisy kuntoon kirjoitti:
Pikkusieluisia ovat kyllä nämä jotka tekee pentuja kun muutkin ja muiden haitolle. Heissä on itsessäänkin taakkaa muille, niin vielä jakaannutaan. Maailmassa on liikaa ihmisiä ja niin on Suomessakin!
Harmi, että itsekin olen hankkinut lapsia. Kadun sitä aina.
- anna meidän keskuste
Aika tekopyhää ilmoittaa ylläpitoon. Ihan kuin itse olisit ollut kunnolla.
- Mt-toimistoon yhteys!
Keskustelkaa psykologille te joilla 12/32 ei toteudu!
- Mt-toimistoon yhteys
Mt-toimistoon yhteys! kirjoitti:
Keskustelkaa psykologille te joilla 12/32 ei toteudu!
Mulla se toteutui vain sen takia, kun vaimo ei tullut millään paksuksi. Saattoi johtua niistä taudeista.
Itse käyn usein psykiatrilla ja vaimo myös.
- otan osaa
Aika skitso kyllä. Keskustelee itsensä kanssa :DD
Vaikka ei sillä mitään väliä ole. Kukaan ei jaksa ottaa noin skitson juttuja tosissaan. Antaa pojan huvitella, koska ei sillä näy olevan parempaakaan tekemistä. Mielenterveystapauksia täytyy ymmärtää ja ymmärtää suhtautua suopean säälivästi.
Hyvää joulua itse kullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889