Eli, olisi tabletti, mihin pitäisi saada useampia käyttäjiä. Noh, käyttäjien luominen ei ole ongelma, mutta havaitsin, että jos yheltä käyttäjältä poistaa/lisää appseja, ne eivät poistu/"lisäänny" muilla. (Onhan olemassa Multi-User App Share, mutta..)
Ajattelin, että aloitan tyhjältä pöydältä (tehdasasetuksien palautus) ja teen adminilla kaikki lisäykset ja poistot ja sen jälkeen luo tilejä. Onko nämä uudet tilit "adminin tilin kopioita", eli onko siellä sitten nämä admin lisätty ja poistettu appsit?
Android 4.2 monta käyttäjää
3
276
Vastaukset
Kokeilin äsken Nexus 7 2013 mallilla ja kun luon toisen käyttäjän niin hänelle ei tule Adminin sovellukset vaan mukana on tabletin mukana tulleet sovellukset.
Mutta jos luon rajoitetun tilin niin siihen voi määrittää että mitä sovelluksia voi käyttää siinä.- Kunhan mietin...
Tämä selvä! Kiitoksia.
- valtsu47
Empä oikein tiedä, mutta jos perustat kaksi tai useamman käyttäjän, itse olet pää käyttäjä, niin laitat oman kuvasi pää käyttäjän valikkoon, nyt kun vedät sormella tabletin yläreunasta, niin kuvasi näkyy palkissa pienenä, sitä kun likkaat, niin näet kaikki perustamasi käyttäjät, likkaat vain käyttäjää, niin tabletti käynnistyy hänen asetuksillaan!
Oliko tästä mitään apua?
valtsu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006