tilavampi reppu hakusessa ja kyseinen Eberi olis vaihtoehtona.
Kyseessä siis aseenkantoreppu, mutta onko hyvä kantaa jos asekotelo on tyhjänä, onnistuuko repun kompressoiminen kun asekotelon vieressä on pitkä tasku.
Ja siis jos taskussa on tavaraa ja asekotelo tyhjänän jolloin reppu on valjaisiin nähden hieman vinossa?
Yleensäkään tuosta tai muista Ebereistä kokemuksia?
Repulle myös muuta käyttöä ympäri vuoden, metsästyksen lisäksi.
Lantiovyön ansiosta ei pitäisi hartioita paljon rasittaa.
Tavallinen reppu painaa selkää ja käy olkapäihin jo 5kg kuormalla, ja kaikki tavarat samassa nytyssä.
Eberlestock X1E reppu
2
1248
Vastaukset
- stubben
Minulla on tuo Eberin X1E reppu. Hyvä reppu sinällään, tilaa ja taskuja on riittävästi. Mukava kantaa vaikka tavaraa on mukana paljon. Pari syksyä ollut muutaman kerran käytössä, mutta enemmän käyttänyt Haglöfsin Castoria kun Eberleä. Aika paljon tulee lyhyttä kävelyä passiin ja voi tulla nopeita siirtoja siksi suosin enemmän jakkarareppuja. Castorkin on alkanut ääntämään siihen malliin jos vähänkin muuttaa istumaasentoa niin kaikki metsän eläimet tietää missä vaara vaanii, siksi kävin äskettäin hakemassa Fjellun Stubbenin. Voisin myydäkin tuon Eberlen jos olet kiinnostunut siitä.
- reputtaja
Kerkesi mennä eberi tilaukseen.
Repuksi kallis, saa nähdä onko puoliksikaan hintansa veroinen, no kokeillaan.
Reppu tilanteen mukaan, "tavallinen" pieni reppu hyvä jos vain vähän kevyttä tavaraa.
Reppujakkaraa käytänyt hirvipassissa, kun asetta ei juurikaan tarvitse kantaa.
Toisaalta irtonainen istuin olis hyvä jos maa on märkää, nostaa repun sitten vaikka puuhun roikkumaan.
Osaltaan mennyt väline urheiluksi(tämäkin), vähemmälläkin vähäiset harrastukset menisi mutta.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882