juuh, kertokaas jtn hyviä lintta/keulimis välityksiä, joilla ketjut kestäis mahdollisimman pian, kestäisko 11/65 välit jos ne olis sopivalla kireydellä ja hyvässä rasvassa ?
vai 13/55, vakio välit 11/62, 11/61.
mitkä olis kestävät ketjuille ??
asiallisia vastauksia.
mitä mieltä 11/65 välityksistä ?
12
4368
Vastaukset
- lintta2
14/65
- 3252345
11/65 aivan liian lyhyet, saat kelata kaikki vaihteet parissa sekunnissa
- Gilerasmtbomberman
Et ole edes tainnut ajaa kyseisillä väleillä... Mopolla joutuu muutenkin kelaamaan vaihteet nopeasti.
- .............
PV-Suzukiin juuri sopivat välit.
- Gilerasmtbomberman
Hyvät välit suosittelen
- noonoo tietenkin
Vakio derbissä on noi välit (11/65) joten käy ne ps. Vakio derbi 4.2kw ja noi välit nii jättää viritettyjä mopojaki viivalla
- ............
Jättää varmasti. Sitten kun on ajettu 30 metriä ja kelattu kaikki vaihteet läpi (tai no, ei ykköstä, sitä ei tarvita edes liikkeellelähtöön), menevät ne muut ohi.
- Gilerasmtbomberman
............ kirjoitti:
Jättää varmasti. Sitten kun on ajettu 30 metriä ja kelattu kaikki vaihteet läpi (tai no, ei ykköstä, sitä ei tarvita edes liikkeellelähtöön), menevät ne muut ohi.
Joo, mutta omasta mielestäni hyvät välit jos ei halua että menee yli 65km/h. Omalla gileralla näillä huiput 63km/h gps. Verot on varsin vittumaiset.
- 11-65
ihan hyvät välitykset ne on. mulla on derbi senda drd evossa kuriton putki, 85 pääsuutin, powerfilter ilmaputsari, rajoittamaton cdi, ja 11-65 välitykset. kulkee noin 63km/h
- barbionhuano
Itellä on 14/42
- Anonyymi
mulla on samat 11/65 välit riejussa ja enoxi. Ongelmana vaan se että kierrokset käyvät todella pienellä aluksi ja ei meinaa liikkua mihinkään ja sitten saa jonkun ihme piikin ja kyllä kylkee sen jälkeen. Mistä voisi johtua?
- Anonyymi
Se on tehopiikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958