juuh, kertokaas jtn hyviä lintta/keulimis välityksiä, joilla ketjut kestäis mahdollisimman pian, kestäisko 11/65 välit jos ne olis sopivalla kireydellä ja hyvässä rasvassa ?
vai 13/55, vakio välit 11/62, 11/61.
mitkä olis kestävät ketjuille ??
asiallisia vastauksia.
mitä mieltä 11/65 välityksistä ?
12
4334
Vastaukset
- lintta2
14/65
- 3252345
11/65 aivan liian lyhyet, saat kelata kaikki vaihteet parissa sekunnissa
- Gilerasmtbomberman
Et ole edes tainnut ajaa kyseisillä väleillä... Mopolla joutuu muutenkin kelaamaan vaihteet nopeasti.
- .............
PV-Suzukiin juuri sopivat välit.
- Gilerasmtbomberman
Hyvät välit suosittelen
- noonoo tietenkin
Vakio derbissä on noi välit (11/65) joten käy ne ps. Vakio derbi 4.2kw ja noi välit nii jättää viritettyjä mopojaki viivalla
- ............
Jättää varmasti. Sitten kun on ajettu 30 metriä ja kelattu kaikki vaihteet läpi (tai no, ei ykköstä, sitä ei tarvita edes liikkeellelähtöön), menevät ne muut ohi.
- Gilerasmtbomberman
............ kirjoitti:
Jättää varmasti. Sitten kun on ajettu 30 metriä ja kelattu kaikki vaihteet läpi (tai no, ei ykköstä, sitä ei tarvita edes liikkeellelähtöön), menevät ne muut ohi.
Joo, mutta omasta mielestäni hyvät välit jos ei halua että menee yli 65km/h. Omalla gileralla näillä huiput 63km/h gps. Verot on varsin vittumaiset.
- 11-65
ihan hyvät välitykset ne on. mulla on derbi senda drd evossa kuriton putki, 85 pääsuutin, powerfilter ilmaputsari, rajoittamaton cdi, ja 11-65 välitykset. kulkee noin 63km/h
- barbionhuano
Itellä on 14/42
- Anonyymi
mulla on samat 11/65 välit riejussa ja enoxi. Ongelmana vaan se että kierrokset käyvät todella pienellä aluksi ja ei meinaa liikkua mihinkään ja sitten saa jonkun ihme piikin ja kyllä kylkee sen jälkeen. Mistä voisi johtua?
- Anonyymi
Se on tehopiikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720