oli kyllä niin vastenmieliset pikkujoulut jotta toivon että samanlaisia paskapirskeitä ei tulevaisuudessa järsjestetä1111
HYI ELÄ MÄ
22
1000
Vastaukset
- pikkujoulut
Jäitkö ilman pillua?
- Sami.Vesamäki
Te saunanpunakat vanhat ukot/mummot ketkä täällä jaksattte lässyttää "joutilaista" ja muistakin kaiken maailman bemarikuskeista, kirjoittakaa edes omalla nimellänne raukat. Ystävällisin terveisin Sami Vesamäki. By the way : jos meinaatte viimesyksyisen kolarin jälkimainingeissa tulla minut hirttämään niin osoite on Närepolku G21... Ottakaa koko bingoporukkanne matkaan niin katsotaan mistä ne vesikävelyvyöt löytyy.
- Sami Vesamäki
Ainiin puhelinnumero unohtui, katsokaas kun nykyään ei enää puhelinvaihteen akat pääse lärpättämään kaikkein mehevimpiä juoruja niin tässä olisi GSM numero johon voi soittaa, (kirjoitan isollla koska ette lulltavasti näe)
0417518534
Ja sen sinisen laguuuna lökäpöksy BMW:n rekisteritunnus on LGU-159 - Sami Vesamäki
NOLLA
NELJÄ
YKSI
SEITSEMÄN
VIISI
YKSI
KAHDEKSAN
VIISI
KOLME
NELJÄ
Oliko tarpeeksi selvästi artiguloitu?- 10+6=16
Katoin muuten tuon bemarin mallin , netistä , mallikas auto . Sulle ollaan varmaan kateelisia, eihän se enää mikään kallis auto oo mutta silti.
- töihin12348
katsoitko sanakirjasta??
- 3+3=6
Tää oli Pyhäjärvi - palstan Paras aloitus ! Peukuttaisin ainaskin , viidellä pisteelä mutta kun en ole perehtynyt miten nuita peukkuja lisätään. Senverran uutta mulle. Tsemppiä Sami :) ( en muuten tunne, tiedä sinua . )
- tero 6v.
Kohta tulee Joulupukki.
Hyvä Sami tsemppiä sulle !
- job"kylä
Ja veisatkaamme itkuvirrestä mä joka päivä ??Paistaako job"kylällä aurinko?
- toivottaa Joulupukki
Hauskaa Joulua kaikille Jokikyläsille.
- kjgljgöj
minkähän takia siellä pyhäjärvellä kaikki aina haukkuu kaikkia? mikä vittu teitä vaivaa?
- junti
kuka tässä on nyt ketään haukkunu häh :DD
- niiiiiin1
junti kirjoitti:
kuka tässä on nyt ketään haukkunu häh :DD
Aloittajahan tuossa just mollaa pikkujouluja sekä järjestäjiä, pysyis kotonaan !!
- niiin2
niiiiiin1 kirjoitti:
Aloittajahan tuossa just mollaa pikkujouluja sekä järjestäjiä, pysyis kotonaan !!
tässä on ollu aika monet pikkujoulut ?? :D:D:D:D:D:D
- job"kylä
Job"kylällä kuulemma nähty turkishaalahemmo onko asiassa perää?
- moielsisaird
minkä variene bwm?=IAS90?
- hulot
Rengasavaimen värinen.
- neljällä pultilla
useimmilla rengasavain on osittain ruosteessa
- sprt atlija
hei.
- tiptaptiptatipetipet
tiptaptipa tipetpe tipta,missä on pikkuijoulut tip tap..,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501