HYI ELÄ MÄ

PASKAAa

oli kyllä niin vastenmieliset pikkujoulut jotta toivon että samanlaisia paskapirskeitä ei tulevaisuudessa järsjestetä1111

22

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkujoulut

      Jäitkö ilman pillua?

    • Sami.Vesamäki

      Te saunanpunakat vanhat ukot/mummot ketkä täällä jaksattte lässyttää "joutilaista" ja muistakin kaiken maailman bemarikuskeista, kirjoittakaa edes omalla nimellänne raukat. Ystävällisin terveisin Sami Vesamäki. By the way : jos meinaatte viimesyksyisen kolarin jälkimainingeissa tulla minut hirttämään niin osoite on Närepolku G21... Ottakaa koko bingoporukkanne matkaan niin katsotaan mistä ne vesikävelyvyöt löytyy.

    • Sami Vesamäki

      Ainiin puhelinnumero unohtui, katsokaas kun nykyään ei enää puhelinvaihteen akat pääse lärpättämään kaikkein mehevimpiä juoruja niin tässä olisi GSM numero johon voi soittaa, (kirjoitan isollla koska ette lulltavasti näe)

      0417518534
      Ja sen sinisen laguuuna lökäpöksy BMW:n rekisteritunnus on LGU-159

    • Sami Vesamäki

      NOLLA
      NELJÄ
      YKSI
      SEITSEMÄN
      VIISI
      YKSI
      KAHDEKSAN
      VIISI
      KOLME
      NELJÄ

      Oliko tarpeeksi selvästi artiguloitu?

      • 10+6=16

        Katoin muuten tuon bemarin mallin , netistä , mallikas auto . Sulle ollaan varmaan kateelisia, eihän se enää mikään kallis auto oo mutta silti.


    • töihin12348

      katsoitko sanakirjasta??

      • 3+3=6

        Tää oli Pyhäjärvi - palstan Paras aloitus ! Peukuttaisin ainaskin , viidellä pisteelä mutta kun en ole perehtynyt miten nuita peukkuja lisätään. Senverran uutta mulle. Tsemppiä Sami :) ( en muuten tunne, tiedä sinua . )


    • tero 6v.

      Kohta tulee Joulupukki.

    • Hyvä Sami tsemppiä sulle !

    • job"kylä

      Ja veisatkaamme itkuvirrestä mä joka päivä ??Paistaako job"kylällä aurinko?

    • toivottaa Joulupukki

      Hauskaa Joulua kaikille Jokikyläsille.

      • Kiitos Pukille, sinnekkin hyvää ja mukavaa Joulua !


    • kjgljgöj

      minkähän takia siellä pyhäjärvellä kaikki aina haukkuu kaikkia? mikä vittu teitä vaivaa?

      • junti

        kuka tässä on nyt ketään haukkunu häh :DD


      • niiiiiin1
        junti kirjoitti:

        kuka tässä on nyt ketään haukkunu häh :DD

        Aloittajahan tuossa just mollaa pikkujouluja sekä järjestäjiä, pysyis kotonaan !!


      • niiin2
        niiiiiin1 kirjoitti:

        Aloittajahan tuossa just mollaa pikkujouluja sekä järjestäjiä, pysyis kotonaan !!

        tässä on ollu aika monet pikkujoulut ?? :D:D:D:D:D:D


    • job"kylä

      Job"kylällä kuulemma nähty turkishaalahemmo onko asiassa perää?

      • moielsisaird

        minkä variene bwm?=IAS90?


    • hulot

      Rengasavaimen värinen.

      • neljällä pultilla

        useimmilla rengasavain on osittain ruosteessa


    • sprt atlija

      hei.

    • tiptaptiptatipetipet

      tiptaptipa tipetpe tipta,missä on pikkuijoulut tip tap..,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe