Voisko Joku Kertoa Miten Tulla Wiccaksi Tiedän Ettei Sitä Noin Vain Tehä Koska Silloinhan Minä Vaihdan Uskontoani Ja Mulla On Jo Uskonto Islamin Usko Ja Se Ei Tunnu Oikeesti Kauheen Sopivalta Ja Jos Vain Saisin Tieto Miten Wicca Uskontoon Voi Vaihtaa Nii Pliis Kertokaa Ja Voin Olla Kauheen Nuori Oon 11v Tiedän Ettei Mun Nyt Kannattais Alkaa Miettimään Mun Uskontoa Koska Olen Liian Nuori Mutta Mulla On Monia Syitä Vaihtaa Uskontoa Ja Sitä Paitsi Jos En Pidä Wicca Uskontostakaan Lopulta Voihan Sitä Varmaan Vaihtaa Koska Jos Oon Islami Uskonen Ja Voin Vaihtaa Kyllä Kai Sitten Wiccakin Voin.
Pliis Voiko Siis Joku Synnynäinen Wicca Kertoa Tästä Mulle .
Minä Haluisin Tulla Wiccaksi.
2
114
Vastaukset
- wiccalainen
Siis. En ole synnynnäinen wicca mutta näytät olevan vähän hukassa joten autan nyt kuitenkin.
Uskontoasi voit vaihtaa wiccaan. Sinun on opiskeltava wiccaa 1 vuosi ja 1 päivä. Sitten voit tehdä omistautumisrituaalin. Kate Westin Wiccan käsikirjasta löydät tarvittavat tiedot alkuun.
Kun olet 100 % varma että haluat olla wicca lopun ikääsi teet sitten omistautumisrituaalin. (löytyy kirjasta)
Kun olet tehnyt sen ja lupautunut wiccalle niin ei ole suositeltavaa en vaihtaa uskontoaan uudelleen. Jumalat eivät kuitenkaan halua sitoa ketään mihinkään joten onhan se silti mahdollista. Älä kuitenkaan lupaudu wiccalle en
nen kuin olet tutkinut kaikkia uskontoja ja olet tehnyt mielestäsi oikean päätöksen.
Onnea matkaan!- pixelikoodi
Juu Kiiti Ja Muuten Toi Kate Westin Kirja On Aika Hyvä Koska Se On Mulla Tässä Vieressä Ja Oon Lukenu Siitä Aika Paljon...
Mutta Kyl Oon Lukenu Paljon Muistakin Uskonnoista Ja En Oo Löytäny Mitään Mikä Tuntuisi Oikeelta Paitsi Wicca.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701