Ilmaveivin jälkeen sippas laukussa ollut powersot G11. Miksi Canon? Käytössä on parikin Canonin järkkäriä, mutta "ainamukana" kulkeva pienempi kamera olis nyt tarpeen. Varsin tyytyväinen olen ollut mm siihen, että sama piuha roikkuu koneella kiinni aina, siirsi kuvat sitten mistä kamerasta tahansa...
(voi toki olla, että korjautan ton, mutten ole vielä päättänyt, korjaaminen maksais /- 200€, ainoastaan näyttö sökö, muuten toimii)
Mikä olis laadukas "pikkukamera" järkkärien rinnalle?
pikkulelu kaveriksi?
7
215
Vastaukset
- S100 kakkoskamerana
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/2328/djfdf/Canon-PowerShot-S110-digikamera-musta
Tarjoaa vähintään saman kuin G11 (etsintä ja salamakenkää lukuunottamatta), mutta todellisessa taskukoossa.
S120 vielä turhan kallis, S100:n saatavuus taitaa olla jo olematonta.- Canonisti minäkin
G 1X on paras vaihtoehto Canonilla.
- Ei vaihtoehto
Canonisti minäkin kirjoitti:
G 1X on paras vaihtoehto Canonilla.
G1X:n voi hankkia järjestelmäkameran tilalle jos haluaa, pikkukameraksi siitä ei ole.
- Canonisti minäkin
Ei vaihtoehto kirjoitti:
G1X:n voi hankkia järjestelmäkameran tilalle jos haluaa, pikkukameraksi siitä ei ole.
Ei se kyllä järkkäriä korvaa. Paljon hitaampi kuin järjestelmä. Sen sijaan oikein mukava pikkukamera, sopii hyvin taskuun.
- dmc
Itse olen päätymässä Panasonic LF1:een, koska siinä on videoetsin.
- näyttöä varten?
LF1 lienee noin ainoa oikeasti taskukokoinen kunnollinen pokkari.
Harmi ettei Canonmies voi sellaista näyttää.- Canonisti minäkin
Fuji X100s on myös hyvä, jos jokin muu kelpaa kuin Canon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989