Mukaan peli projektiin!?

felloe

Elikkä nyt olisi tämmönen isompi vapaa-ajan peliprojekti johon olisi mukava saada porukkaa mukaan. Itseltä luonnistuu jo mutkikkaaman C koodin kirjoitus ja jonkunmoinen graaffinen piirtäminen.

Miksi haluan porukan?

Yksinään suunnittelu ja tekeminen on todella uuvuttavaa ja uskon että porukassa kun muiden ideoita kuulee ja näkee oppii itsekkin enemmän. Myöskään en osaa piirtää enkä tehdä musiikkia. Lisäksi kyseinen peli tulee olemaan monityylinen riippuen pelaajien valinnoista joten monet näkökannat olisi hyväksi.

Keitä haluaisin mukaan?

Kuka vain halukas ja TOSISSAAN oleva (eli ei millään "Vau mä haluun mukaan... Emmä enää jaksa iha p**k**.." meiningillä). Ikä olisi hyvä jos väh. 15 ja yläikärajaa ei ole. Osaamista ei tarvitse olla jos haluaa suunniteluun osallistua ja tarinointiin. Piirtämiseen, graaffiseen piirtämiseen, musiikkeihin, animointiin taas semmoisia joilla on joku osaamisen taso ( eli ei tarvitse olla ammattitason mestari todellakaan ) eli piirtämiseenkin ei tarvi olla piirtänyt kouluvihkoa kummosempaan. Myös innokkaat koodajat jotka omaa pienen c kielen osaamisen ovat tervettuileita.


Mikä peli?

Kyseessä olisi siis mmorpg peli joka sijoittuu nykyaikaan. Peli eroaisi enemmistöstä sen monipuolisuudessa, se sisältäisi erillaisia pelityylejä joita voi vaihtaa lennosta (rikollinen,bisness, poliisi, yms) eli ammateista. Ammateista osassa pelaaja itse pelaa työaika (rikolline, poliisi, yms). Pelissä olisi myös laaja sosiaalinen pelaus mahdollisuus sims:in tapaa.. Mennä naimisiin toisen pelaajan kanssa, saada lapsia jne... Ehkä tärkein osa kuitenkin peliä on pelaajien kyky vaikuttaa omaan yhteisöön/valtioon, jne. Eli miltä tuntuisi potkia veroja kiristäneen hallituksen jäsenet pois joukkopyynnöllä ja mennä itse ehdolle hoitamaan asioita.. Tässä lyhyesti pelin pohja ideasta..


Ryhmän olisi tarkoitus kokoontua väh. 1 viikossa skypessä tai vastaavassa ja jakaa omat aikaan saannokset ja ideat, toki jos tärkeitä menoja niin sillon menee.

Olisi mukava jos tähän saisi jotain porukkaa mukaan ja saataisiin ehkä joskus valmiiksikin porukalla jotain :)


Kysyä voi lisää, tästä varmaan puuttuu paljon infoa kun näin joulutunnelmissa pikasesti kirjotettu!
Kiinnostuneen pistäkää priva viestiä tai s-postia.
[email protected]
-Felloe

7

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nes_guy

      Minkäs ikäinen olet? Sillä saattaa olla merkitystä. Itse olen kiinnostunut, tehnyt pelejä jo muutaman vuoden. Toisena kyssärinä olisi että mikä moottori?

    • missä projekti

      Onko löytynyt porukkaa?

    • battleforwesnoth

      Täällä myös oma tarina kehitteillä. Lähes kaikki 3d-mallit onnistuu ilmaisohjelmilla. Koodausta osaan mutta grafiikoiden tekeminen on ainakin toistaiseksi kiinnostavampaa. Juoni tuossa kuvatussa pelissä on ehkä hieman sekava jos ei ole selvää pelinappulaa jolla pelataan. En toistaiseksi anna yhteystietoja joten täytyy vastata tänne ja kertoa lisää mitä voidaan tehdä asian eteen. Onnistuuko rahoituksen hakeminen esim. Kickstart projektina? Työssäkäyvänä osallistuminen täysillä ei ole mahdollista. Jos kiinnostaa graafisesti laadukkaampi peli niin siinä pystyn auttamaan. 2d-pelit ei kiinnosta yhteisprojektina.

    • battleforwesnoth

      Ei 2d-peleissä mitään vikaa ole mutta tällä hetkellä kiinnostaa enemmän 3d-mallien hyödyntäminen peleissä. Ja se minkälaisia mallien pitää olla että ne on peliin hyvin optimoituja.

    • haluan mukaan

      pääsiskö mukaan tohon tarinan suunnitteluun ???

      • battleforwesnoth

        Ei taida olla mitään toimintaa. Ei ainakaan tänne kukaan vastaa.


    • berryg

      Miten olis osallistuminen gooseberry animaatioprojektiin? Mukaan pääsee jos maksaa hieman rahaa. Rahalle saa jo opetusmateriaaleista vastinetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe