Koin elämäni toisen Pyhän Hengen kosketuksen 24.12.2013.
Ensimmäisen kerran koin tuon asian loka tai marraskuussa, siinä taitteessa, vuonna 2009.
Mietin tuossa, että Pyhä Henki on koskettanut kummallakin kerralla tilanteessa, joissa olen ollut yksinäinen.
Miksi tämän kerron vaikka harva tämän uskoo? Koska haluan kertoa totuuden ja suositella, rukoile, lue Raamattua sekä lähesty ajatuksissasi Jeesusta, voit jutella eli rukoilla hänelle ihan ajatellen vaikka alkuun näin: " hei Jeesus, mitä sinulle kuuluu? Minulle kuuluu hyvää byt mutta välillä on tyhjä olo."
Konservatiivit
2
120
Vastaukset
- Pyhä Synttärisankari!!!
Uskon että Jumala on elävä.
Olen itsekin kokenut ihan fyysisesti
Hänen kosketuksensa useita kertoja.
"Tunnen suurta Jumalaa vain vähän.
Hän on juuri minut löytänyt.
Hän hiljaa astui elämääni tähän.
Kaiken uusin silmin näen nyt!"
Ajatella kuinka kauan uskovat ovat jaksaneet odottaa
Jeesuksen tuloa takaisin maan päälle ja kuinka
armollinen Jumala on ollut kun antoi Puolustajan,
Pyhän Hengen meille, ettemme ole yksin.
Enää en elä minä, vaan Hän minussa.
Jeesus minussa = kirkkauden toivo.
Haluan sanoa sinulle vielä erityisesti tämän:
Raamattu lupaa selkeästi,
että Hän siunaa niitä, jotka siunaavat Hänen kansaansa.
Näetkö ystäväni, kuinka Pyhä Henki vaikuttaa
voimallisesti näinä päivinä siellä,
missä siunataan valittua kansaa?
Annetaan tulen palaa ja levitä!
:D :) :D (ylistää joulun sankaria)
Joulukuusen tähti tuossa edessäni muistuttaa minua
siitä Beetlehemin tähdestä, joka parituhatta vuotta sitten
auttoi etsijöitä löytämään joulun syntymäpäiväsankarin. - seimen lapsi
Virsi 25 Nyt seisahdan mä seimelles oi Jeesus autuuteni ja maahan asti kumarran
Herralle Luojalleni . Sain elämäni kaikkeni sinulta synnyin lahjaksi. Ne ota Jeesus vastaan.
Yö synkkä peitti silmäni vaan tulit ,Jeesukseni . Kirkastit yöni päiväksi ja tulit valokseni . Oi aurinkoni , iloni , lämmitä jälleen mieleni armosi säteilyllä.
Oi Jeesus tänne maailmaan et tullut itses tähden , minua saavuit auttamaan
kurjuuden kaiken nähden.ja raskaan ristin kärsien armahdit minut syyllisen.
Voisinko kyllin kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va556994Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1196522Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k655562Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005365Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi195317Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1044974Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84779Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774583Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast734180Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137