Soneran ohjeet kertovat näin:
"Uuden SIM-kortin käyttöönotto (aktivointi)
Jos olet tilannut SIM-kortin asiakaspalvelusta, voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 e). Esim. AKTIVOI 0401234567. Aktivointiviestin voi lähettää millä tahansa jo käytössä olevalla liittymällä. Viestiä ei voi lähettää uudella kortillasi. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi."
Tein töitä käskettyä ja sain seuraavan "kuittausviestin":
"Liittymäsi 35840******* on aktivoitu. Jos laitteesi on päällä, sammuta se, ja tarkista että SIM kortin numero on . Käynnistä sitten laite uudelleen. T. Sonera."
No minulle tämä kuittausviesti ei avaudu lainkaan.
Pahinta on, ettei aktivointi onnistunut ->
Vanha sim-kortti toimii edelleen, uusi ei toimi vieläkään
Ja kukaan saatana ei vastaa ennen perjantaita soneralta puhelimeen.
Uuden SIM kortin aktivointi ei onnistunut
SÖNÖRÄ
2
2094
Vastaukset
Moikka!!
Aktivoinneissa on ollut häikkää joulun aikaan. Vika on nyt tutkinnassa.
Nyt vain soittoa tänne päätyyn (p.0200 17000) niin saadaan ne kortit toimimaan ilman aktivointiviestien näpyttelyä.
Soneran Omilta Sivuilta (vaatii kirjautumista sisään) löytyy myös mahdollisuus chatilla lähestyä tämän asian puitteissa http://bit.ly/1h1nCyA. Kun täältä on kirjattu aktivointi kuntoon, ei tarvitse muutakuin käynnistää uudelleen puhelin ja linja pelittää.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- pöööö
olisit varmaan pelästyny, jos saatana olis vastannu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627