Tällä hetkellä en oikein tiedä tykkäänkö kenestäkään. Tutustuin kesällä yhteen jätkään, ja olimme syyskuussa samalla leirillä jonka jälkeen olemme jutelleet whapissa joka päivä. Olimme viime viikon loppuna uudestaan samalla leirillä ja vietimme aika paljon aikaa,yhdessä, mutta tosin niin että siinä oli muitakin. Tunnemme toisemme todella hyvin ja luotamme 100% toisiimme. En vaan tiedä olenko ihastunut häneen, mutta en todellakaan haluisi pilata ystävyyttämme... Kyselkää lisää ja auttakaa... En vaan tiedä mitä tehdä!
En ehkö uskalla tykätä hänestä
13
424
Vastaukset
- poijka13v
Sano se hänelle esim. " Mä en tosiaankaa haluu pilaa meiän ystävyyttä, mut haluutko tietää yhen jutun?" "Mä taidan tykätä sust"
- vainystäviä
En vaan ole ihan 100% varma tykkäänkö hänestä... Hän on mukava ja ihan komee ja luotettava. Mutta ollaan puhuttu aikq paljon ihan meijän väleistä ja oon sanonut hänelle viimeksi varmaan viikko sitten etten tykkää hänestä sillä tavalla ja hän vastasi samoin.... Hänen silmänsä ovat niin söpöy
- knowthefeeling
vainystäviä kirjoitti:
En vaan ole ihan 100% varma tykkäänkö hänestä... Hän on mukava ja ihan komee ja luotettava. Mutta ollaan puhuttu aikq paljon ihan meijän väleistä ja oon sanonut hänelle viimeksi varmaan viikko sitten etten tykkää hänestä sillä tavalla ja hän vastasi samoin.... Hänen silmänsä ovat niin söpöy
se voi olla et jos tunnette hyvi ja luotatte ni se jätkä voi tosi helposti kiinnostuu. säsanoit ettet tyksi ja se sano samaa ite mut ei ehkä tarkottanu ku tajus et ei saa vastakaikuu.
- vainystäviä
knowthefeeling kirjoitti:
se voi olla et jos tunnette hyvi ja luotatte ni se jätkä voi tosi helposti kiinnostuu. säsanoit ettet tyksi ja se sano samaa ite mut ei ehkä tarkottanu ku tajus et ei saa vastakaikuu.
Mietin illan yön aikana että oottelen varmaan huhtikuuhun asti jolloin on seuraava leiri ja jos tuntuu et mul on silloin tunteita Nii sanoisin sen ihan suoraan... Mut vinkkejä miten voisin kysellä voisiko hän ehkä olla kiinnostunut minusta enemmän kuin kaveri mielessä ?:)
- vainystäviä
vainystäviä kirjoitti:
Mietin illan yön aikana että oottelen varmaan huhtikuuhun asti jolloin on seuraava leiri ja jos tuntuu et mul on silloin tunteita Nii sanoisin sen ihan suoraan... Mut vinkkejä miten voisin kysellä voisiko hän ehkä olla kiinnostunut minusta enemmän kuin kaveri mielessä ?:)
Kun en kumminkaan haluasisi pilata välejäme :)
- lovwhim
vainystäviä kirjoitti:
Kun en kumminkaan haluasisi pilata välejäme :)
Osaisko kukaan auttaa,., :)
- vainystäviä?
vainystäviä kirjoitti:
Kun en kumminkaan haluasisi pilata välejäme :)
Meillä kummallakaan ei ole ihastusta, paitsi ehkä Tykkään hänestä... Mietin vain miten saisin hänet ihastumaan itseeni koska emme kumminkaan nää seuraavan kerran ku vasta huhtikuussa... Tekstaamme päivittäin, ja paljon! Mut en vaan tiedä mitä tehdä :'(
- vainystäviä?
Meillä kummallakaan ei ole ihastusta, paitsi ehkä Tykkään hänestä... Mietin vain miten saisin hänet ihastumaan itseeni koska emme kumminkaan nää seuraavan kerran ku vasta huhtikuussa... Tekstaamme päivittäin, ja paljon! Mut en vaan tiedä mitä tehdä :'(
- VitunFriendzone
Mitä ikinä teetkin älä friendzonaa häntä et tiedäkkään kuinka paskalle se tuntuu pojasta, sanot vaan suoraan asiat eikä friendzonea
- vainystäviä
Mut onko reilua että pilaan? kaveruutemma kertomalla hänelle ?
Selvitä ensin itsellesi, mitä tunnet poikaa kohtaan. Kun tämä asia on selvä, voit jatkaa eteenpäin. Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että olet ihastunut, sinun pitää ehdottomasti kertoa tunteistasi pojalle. Jos mahdollista, kerro hänelle kasvotuksin. Se on paras tapa. Samalla näet hyvin pojan reaktion. Jos taas et ole ihastunut, voit olla kaveri pojan kanssa. Päätä nopeasti, koska muuten joku muu voi viedä pojan sinulta. Toivotan onnea yritykselle.
Selvitä ensin itsellesi, mitä tunnet poikaa kohtaan. Kun tämä asia on selvä, voit jatkaa eteenpäin. Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että olet ihastunut, sinun pitää ehdottomasti kertoa tunteistasi pojalle. Jos mahdollista, kerro hänelle kasvotuksin. Se on paras tapa. Samalla näet hyvin pojan reaktion. Jos taas et ole ihastunut, voit olla kaveri pojan kanssa. Päätä nopeasti, koska muuten joku muu voi viedä pojan sinulta. Toivotan onnea yritykselle.
Selvitä ensin itsellesi, mitä tunnet poikaa kohtaan. Kun tämä asia on selvä, voit jatkaa eteenpäin. Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että olet ihastunut, sinun pitää ehdottomasti kertoa tunteistasi pojalle. Jos mahdollista, kerro hänelle kasvotuksin. Se on paras tapa. Samalla näet hyvin pojan reaktion. Jos taas et ole ihastunut, voit olla kaveri pojan kanssa. Päätä nopeasti, koska muuten joku muu voi viedä pojan sinulta. Toivotan onnea yritykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457