En ehkö uskalla tykätä hänestä

vainystävä

Tällä hetkellä en oikein tiedä tykkäänkö kenestäkään. Tutustuin kesällä yhteen jätkään, ja olimme syyskuussa samalla leirillä jonka jälkeen olemme jutelleet whapissa joka päivä. Olimme viime viikon loppuna uudestaan samalla leirillä ja vietimme aika paljon aikaa,yhdessä, mutta tosin niin että siinä oli muitakin. Tunnemme toisemme todella hyvin ja luotamme 100% toisiimme. En vaan tiedä olenko ihastunut häneen, mutta en todellakaan haluisi pilata ystävyyttämme... Kyselkää lisää ja auttakaa... En vaan tiedä mitä tehdä!

13

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poijka13v

      Sano se hänelle esim. " Mä en tosiaankaa haluu pilaa meiän ystävyyttä, mut haluutko tietää yhen jutun?" "Mä taidan tykätä sust"

      • vainystäviä

        En vaan ole ihan 100% varma tykkäänkö hänestä... Hän on mukava ja ihan komee ja luotettava. Mutta ollaan puhuttu aikq paljon ihan meijän väleistä ja oon sanonut hänelle viimeksi varmaan viikko sitten etten tykkää hänestä sillä tavalla ja hän vastasi samoin.... Hänen silmänsä ovat niin söpöy


      • knowthefeeling
        vainystäviä kirjoitti:

        En vaan ole ihan 100% varma tykkäänkö hänestä... Hän on mukava ja ihan komee ja luotettava. Mutta ollaan puhuttu aikq paljon ihan meijän väleistä ja oon sanonut hänelle viimeksi varmaan viikko sitten etten tykkää hänestä sillä tavalla ja hän vastasi samoin.... Hänen silmänsä ovat niin söpöy

        se voi olla et jos tunnette hyvi ja luotatte ni se jätkä voi tosi helposti kiinnostuu. säsanoit ettet tyksi ja se sano samaa ite mut ei ehkä tarkottanu ku tajus et ei saa vastakaikuu.


      • vainystäviä
        knowthefeeling kirjoitti:

        se voi olla et jos tunnette hyvi ja luotatte ni se jätkä voi tosi helposti kiinnostuu. säsanoit ettet tyksi ja se sano samaa ite mut ei ehkä tarkottanu ku tajus et ei saa vastakaikuu.

        Mietin illan yön aikana että oottelen varmaan huhtikuuhun asti jolloin on seuraava leiri ja jos tuntuu et mul on silloin tunteita Nii sanoisin sen ihan suoraan... Mut vinkkejä miten voisin kysellä voisiko hän ehkä olla kiinnostunut minusta enemmän kuin kaveri mielessä ?:)


      • vainystäviä
        vainystäviä kirjoitti:

        Mietin illan yön aikana että oottelen varmaan huhtikuuhun asti jolloin on seuraava leiri ja jos tuntuu et mul on silloin tunteita Nii sanoisin sen ihan suoraan... Mut vinkkejä miten voisin kysellä voisiko hän ehkä olla kiinnostunut minusta enemmän kuin kaveri mielessä ?:)

        Kun en kumminkaan haluasisi pilata välejäme :)


      • lovwhim
        vainystäviä kirjoitti:

        Kun en kumminkaan haluasisi pilata välejäme :)

        Osaisko kukaan auttaa,., :)


      • vainystäviä?
        vainystäviä kirjoitti:

        Kun en kumminkaan haluasisi pilata välejäme :)

        Meillä kummallakaan ei ole ihastusta, paitsi ehkä Tykkään hänestä... Mietin vain miten saisin hänet ihastumaan itseeni koska emme kumminkaan nää seuraavan kerran ku vasta huhtikuussa... Tekstaamme päivittäin, ja paljon! Mut en vaan tiedä mitä tehdä :'(


    • vainystäviä?

      Meillä kummallakaan ei ole ihastusta, paitsi ehkä Tykkään hänestä... Mietin vain miten saisin hänet ihastumaan itseeni koska emme kumminkaan nää seuraavan kerran ku vasta huhtikuussa... Tekstaamme päivittäin, ja paljon! Mut en vaan tiedä mitä tehdä :'(

    • VitunFriendzone

      Mitä ikinä teetkin älä friendzonaa häntä et tiedäkkään kuinka paskalle se tuntuu pojasta, sanot vaan suoraan asiat eikä friendzonea

      • vainystäviä

        Mut onko reilua että pilaan? kaveruutemma kertomalla hänelle ?


    • Selvitä ensin itsellesi, mitä tunnet poikaa kohtaan. Kun tämä asia on selvä, voit jatkaa eteenpäin. Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että olet ihastunut, sinun pitää ehdottomasti kertoa tunteistasi pojalle. Jos mahdollista, kerro hänelle kasvotuksin. Se on paras tapa. Samalla näet hyvin pojan reaktion. Jos taas et ole ihastunut, voit olla kaveri pojan kanssa. Päätä nopeasti, koska muuten joku muu voi viedä pojan sinulta. Toivotan onnea yritykselle.

    • Selvitä ensin itsellesi, mitä tunnet poikaa kohtaan. Kun tämä asia on selvä, voit jatkaa eteenpäin. Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että olet ihastunut, sinun pitää ehdottomasti kertoa tunteistasi pojalle. Jos mahdollista, kerro hänelle kasvotuksin. Se on paras tapa. Samalla näet hyvin pojan reaktion. Jos taas et ole ihastunut, voit olla kaveri pojan kanssa. Päätä nopeasti, koska muuten joku muu voi viedä pojan sinulta. Toivotan onnea yritykselle.

    • Selvitä ensin itsellesi, mitä tunnet poikaa kohtaan. Kun tämä asia on selvä, voit jatkaa eteenpäin. Jos päädyt sellaiseen ratkaisuun, että olet ihastunut, sinun pitää ehdottomasti kertoa tunteistasi pojalle. Jos mahdollista, kerro hänelle kasvotuksin. Se on paras tapa. Samalla näet hyvin pojan reaktion. Jos taas et ole ihastunut, voit olla kaveri pojan kanssa. Päätä nopeasti, koska muuten joku muu voi viedä pojan sinulta. Toivotan onnea yritykselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe