Bf muutti windowssin suojausasetuksia ja alko itse päivittämään konetta. Origin vituttaa siinä määrin kun peliä pysty asentamaan ilman että asentaa peli originin kautta vaikka olet ostanut pelin.
Eli siis.. ohjelma joka muuttaa windossin suojausasetuksia ilman käyttäjän tietoa.. .kuulostaa virukselta minusta.
Saakohan mistään rahoja takaisin tai sitten vaikka jotain takaisin maksua pelistä joka ei toimi levyltä ja se sekoittaa koneen. Eihän siis peli sekoita vaan Origin.
South Parkissakin nussittiin asiakkaita perseeseen niin että tuntu. Ehkä EA on lähtenyt samoille raiteille.
Varoitus BF4 asennus PC
7
220
Vastaukset
- jouluaaatto
World Of Tanks alkaa vaikuttamaan ihan kivalle pelille kun kuuntelee näitä Origin tyyppien tilityksiä :D :D :D
- Gaming Jeppe
Mikä vitun world of tanks? Minusta se on TÄYTTÄ PASKAA... OSTA COD GHOSTS!
- Nimimerkitön150
Gaming Jeppe kirjoitti:
Mikä vitun world of tanks? Minusta se on TÄYTTÄ PASKAA... OSTA COD GHOSTS!
CoD jonne
- närkästys
Tällä kertaa origin-ohjelma itse hävitti sisäänkirjautumis logit?? Mikä ketun palvelu hävittää itse muistista pelaajan loggautumisen ja vielä omalta koneelta :D
- WOTTILAINEN
Mitä menit ostamaan :D Suck ass!
http://www.youtube.com/watch?v=SMyliIAdwz8
Toivottavasti osaat englantia - WEADA
HAISTA PASKA HOMT WORLD OF TANKS ON PARAS PELI :DDDD
- jaska2
kysyn vaan etä onko siinä viiruksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070