Koiralle annetaan ruuaksi nappuloita 1-2 kauhallista päälle maksalaatikkoa/koiramakkaraa/ym. Ruokinta kahdesti päivässä (aamulla illalla), mutta jos ruoka-aikaan kupissa on vielä nappuloita ei ruokaa laitetaa lisää ennenkuin kuppi on tyhjä. Koira tämän tajuaa ja tuleekin ilmoittamaan, kun on kuppi tyhjä. Joskus saattaa käydä niin, että edellis aamun nappula jämät syödään vasta seuraavana aamuna. Mielipiteitä tästä toiminta tyylistä?
tyhjä kuppi = lisää ruokaa
7
236
Vastaukset
- puuuuh
Käyhän se noinki.
- lääket. kand
Näin joulun aikaan kannattaa antaa reilusti lanttulaatikkoa,suolisto tykkää.
- 171
Unohda maksalaatikko, se ei ole koiran terveydelle hyväksi. Syötä sille lihaa niin loppuu nirsoilu.
- nappuloita ;(
Millä perusteella ei ole koira terveydelle hyväksi? Eikä se koira maksalaatikkoa nirsoilekkaan, nappulat joskus ongelma.
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
nappuloita ;( kirjoitti:
Millä perusteella ei ole koira terveydelle hyväksi? Eikä se koira maksalaatikkoa nirsoilekkaan, nappulat joskus ongelma.
Rusinat.
- nappuloita ;(
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
Rusinat.
Rusinatonta maksalaatikkoa meillä tarjotaan..
- 162
nappuloita ;( kirjoitti:
Keinoteollisessa maksalootassa on paljon rasvaa, suolaa, sokeria, lisäaineita ja mausteita. Pieninä määrinä silloin tällöin tuskin on haitaksi, mutta sokeri pilaa hampaat ja koko sörsseli lisää riskiä sairastua esim. diabetekseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049