Moikka!
Onko joku ollut joulukuussa Hurgahadassa? Olin maaliskuussa ja siel oli tosi kuuma. Nyt olen lähdössä jouluksi sinne ja olisi kiva tietää millainen ilmasto silloin siellä on???
Egypti
3
1189
Vastaukset 3
- Reino
On viileätä ja tuulee kovasti. Yöllä on pakko pitää ilmastointilaite kuumalla. Auringonpaisteessa tarkenee hyvin. Toiset uivat punaisessa meressä, minä en.
- Joops
Olimme viime vuonna Hurghadassa 15.-22.12. Kyllä siellä ihan hyvin tarkeni hameessa/sortseissa ja t-paidassa. Kuuma oli uima-altaalla loikoillessa ja ostoksilla kuljeskellessa. Tuuli oli ajoittain kovaa. Hotellissamme ei ollut kertaakaan kylmä edes öisin. Merellä oli kova tuuli ja laivalla matkustaessa piti olla takki ja välipusero ja silti tuli kylmä. Mutta pääosin ihan sopivan ja ihanan lämmintä. Meressäkin tarkeni uida mutta ei vesi ole enää joulukuussa kovin lämmintä.
- lokakuussa sharmiin
Katsopa linkistä ennusteet/historiatiedot:
http://www.weatheronline.co.uk/Egypt/Hurghada.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251171Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän561140Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl519858- 50844
- 46755
- 37679
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619- 53603