Ruotsalainen heräsi ja astuessaan sängystä, ote lipesi. Kaatui suoraan rikkalapioon, joka upposi PERSEESEEN.
Kavuttuaan ylös, meni ruotsalainen pesemään hampaitaan. Hammasharja suussaan istui hän pöntön kannen päälle, jolle poikaystävä oli jättänyt oman harjansa, joka sitten upposikin syvälle PERSEESEEN.
Koko päivä oli muuten normaali ja sujui hyvin. Ongelmana joka käänteessä tuntuivat olevan esineet oudoissa paikoissa ja kaikenlainen tohelointi, joka saattoi ne tunkeutumaan ruotsalaisen PERSEESEEN.
Illalla ruotsalainen oli menossa viimein nukkumaan, mutta hermot olivat jo riekaleina. Viime töikseen otti hän tohvelin jalastaan ja laittoi sen hellästi tulpaksi PERSEESEEN.
Ruotsalaisen (epä)onnenpäivä
*RAUTANYRKKI*
2
959
Vastaukset 2
- inhoava
RAUTANYRKKI osaisit lopettaa sulla on vittu varmaan maailman tyhmimmät jutut sä oot sitä itsekin.
- Ban
Rautanyrkki on kuningas. Hälle pitäis avata ihan oma personalforum. Kaikki Rautanyrkin helmet saman katon alle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498