Ihanimmat nimet?

*alottajaa*

Mitkä on teijän mielestä ihanimmat nimet tytöllä ja pojalla?
Mun mielestä parhaat on.
Pojalla.Sami,Nuutti,Eemeli,Santeri,Joshua,Riku,Emil,Santtu,Aku.
Tytöillä.Eveliina,Minttu,Janika,Pauliina.

43

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlottAja

      ?..???

      • ihanimmat nimet

        tytöillä: laura, morgana, matilda, victoria, kahlua, diana, sofia, mary yms


    • lallallallaa

      Pojilla: Joonatan, Samuel, Kimi ja Eero

      Tytöillä: Elisa, Petra, Aava ja Johanna

      • Petrauu

        Mun nimi on Petra Eliisa, siis kaksi ensimmäistä nimeä


      • Olet
        Petrauu kirjoitti:

        Mun nimi on Petra Eliisa, siis kaksi ensimmäistä nimeä

        Itserakas


    • kaunein

      Tytöillä あいお

      • kaunein

        Tulipas räikeä typo, tarkoitin siis あおい


    • erfwegrwegw

      Pojilla: Oskari

      Tytöillä: Lotta ja Ella

    • Tykkäänsustaniin<3

      Pojilla: Ali, Mio (siks vaan, koska se on niin sairaan söpö nimi :3 mä halkeen kohta :33)
      Tytöillä: Jasmin (tai Yasmin), Jade, Nicole, Angel, Alexandra :3
      Tommosii ulkomaisii :) tykkään ;3

    • AlottajaA

      Lisää vaan..:)

    • tervec:

      En tiedä mikä siinä on, mutta mielestäni Evelyn on todella kaunis nimi. :)

      • Sejonkasukuonjenkeissä

        Njää... Mun serkun nimi on Evelyn ja sen isänpuoleisella suvulla on niin outo lausumine/murre että sen nimi kuulostaa lähinnä joltain murahdukselta:#


    • jorma1

      Ehdottomasti seppo

    • jokujännää

      Pojilla:santtu ja oskari

      Tytöillä: emily ja janika

    • preppertowwz

      paras nimi pojalle: Pillu

      • nimiä!

        Pojalle: oliver, petrus, luukas, joonatan, benjamin, akseli ja vili.
        Tytölle: peppi, aava, viliina, aleksandra, eevi, daniela ja pihla.


      • nimet
        nimiä! kirjoitti:

        Pojalle: oliver, petrus, luukas, joonatan, benjamin, akseli ja vili.
        Tytölle: peppi, aava, viliina, aleksandra, eevi, daniela ja pihla.

        Pojille:Benjamin,Edward,Daniel ja Mikael
        Tytöille:Marleena,Auroora ja Rose


      • joniiiiii:333333
        nimet kirjoitti:

        Pojille:Benjamin,Edward,Daniel ja Mikael
        Tytöille:Marleena,Auroora ja Rose

        pojalla: joni, santeri, benjamin :33 tytöllä: auroora, peppi


    • Hellsangele

      Tytöt: Aida, Sarianna, Veera, Alina, Katinka, Jade ja Essi

      Pojat: Oliver, Elias, Riku, Aatos, Miika, Henry ja Romppu ^^

    • Hell's angel

      Tytöt: Aida, Sarianna, Veera, Alina, Katinka, Jade ja Essi

      Pojat: Oliver, Elias, Riku, Aatos, Miika, Henry ja Romppu ^^

    • nuutti12

      oon nuutti :-)

    • Alottaja

      nuutti12//minkä ikänen oot ja mist päin?

    • ihastunut

      Minttu ja varmaan siksi, koska tykkään todella paljon yhdestä Mintusta.

    • PAUKKUSAATANA

      Pauliina on saatanan ruma nimi hyi

    • أبو عبد الله محمد بن

      Pojalla: ʾAbū ʿAbd al-Lāh Muḥammad ibn ʿAbd al-Lāh l-Lawātī ṭ-Ṭanǧī ibn Baṭūṭah
      Tytöllä: Jabira Al-lahwati Ibn Batuttah

    • Lovethosenames

      Tytöillä: Honey, Angel, Sunny, Luna, Penelope, Ariel

      Pojilla: Otso, Bear, Fenix, Nemo

      Kuten huomaa, rakastan nimiä, joilla on jokin merkitys. ❤️

      • あおい

        Japanilaisilla nimillä on aina jokin tarkoitus, siksi minä niistä pidänkin:
        Aika (愛佳) tarkoittaa rakkauslaulua
        Aoi (碧) tarkoittaa sinistä
        Chie (恵) tarkoittaa viisautta
        Chinatsu (千夏) tarkoittaa tuhatta kesää
        Emiko (絵美) tarkoittaa kaunista kuvaa
        Hikari (光) tarkoittaa valoa
        Kyou (協) tarkoittaa yhteistyötä

        Ja nämä kaikki ovat myös käytössä niminä


    • xXW33dSm0k3rXx

      Onko Rico kaunis nimi? :)

    • Sadakunda

      Tytön nimiä: Isla, Raila, Vilhelmiina, Moonika
      Poikijen nimijä: Rafael, Isto, Lenni

    • Kysyy...

      Mitä mieltä ootte nimestä Seela?

      • JGBZ6890

        Ihan paska nimi.

        Adolf, Josif, Pekka, Eric, Matti, Juhani, Veikko.


    • Dimppe

      tytöillä : Juliet , Johanna,Kiia,Beea,saga,inga,taiga

      pojilla: Andy,Oliver

    • plaahh

      mitä mieltä ootte nimest Julia? :)

    • onkokaunisnimi? :D

      Mites sellane nimi ku Sofia ?

    • Love is beautiful...

      Nimet on ihania ja rakastan sellaisia erityisesti joilla on jokin symboolinen merkitys. Ei sellaisia tule mieleen niin ehkä...

      Pojat; Oliver, Wiljami, Atte ja Daniel.

      Tytöt; Adelein, Emmi, Iida, Laura, Emily ja Tytti

      • Love is beautiful...

        Lisäisin vielä noihin tyttöihin; Luna, Victoria ja Evelyn.


    • Koiriiii

      Ei hiddo, kaikki meijän koirien nimet tuli alotusviestissä. Hyvät nimet ollaa siis koirille valkattu :)

    • WhoReallyGivesAFuck

      Hauska tarina: Mun 2 Ex-Tyttö ystävää ja yhden kaverin exä ja toisen kaverin nykynen on kaikki Annikoita (annika)

      • Anonyymi

        Minun mielestäni stja Vilma on ihkuja

        Ukoista Thierry , ukko.


    • Kawaiiiiiiiii

      Pojat: Edward,Jacob,Seth,Kyo,Youki,,Momiji, Haru, Junhug,Eynhug,Donghug, Top,Taeyang, G-drakon, Jere

    • jeeenimiä

      Benjamin, Noa, Alvar, Joel

      Aava, Isla, Sofia, Nora, Freya, Audrey

      Olen puoliksi ranskalainen ja seurustelen brittijätkän kanssa, en ehkä ihan supisuomalaiselle lapselle antaisi kaikkia nimiä...

    • dr no

      Toi japanilaisten nimien merkitys on kyllä mukava juttu. Kunpa suomessa olisi samoin.

    • ILove

      Tykkään aika perinteisistä nimistä, en kauheesti tiiä mitään "ulkomaalaisia" nimiä. Niinku esim just Yasmin jne. Mut kaikki nimet on ihania jollain tavalla :)

      Tytöllä: Minttu, Petra, Eveliina, Lotta, Veera, Noora, Jenni, Olivia, Henriikka, Tiina Alva...

      Pojalla: Väinö, Henrik, Leevi, Joonas (ainakin nämä...)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe