Funchalin ilmasto vastaa melkein aina Suomen kesasaata. Tallakin hetkella noin 20 astetta, ihanteellista siis. Ei ole kuuma, voi tehda mita vaan :D
Eka matka
2
396
Vastaukset
- reissusälli
Majailetko vielä pitkään siellä "Fenkolissa" (wikipedia)
Kerro, jäähtyykö sää siellä vielä, vaikka/kun päivä alkaa pidentyä? Täällä Suomessahan keskitalvi on vasta helmikuun puolessa välisssä, eli on pirunmoisia pakkasia ja lumen paksuus maksimissaan.
Meinasin tulle sinne tammikuun lopussa muutamaksi viikoksi jos saan halvat lennot.- Talviasukas
Olen asunut täällä perättäisinä vuosina viimeiset seitsemän talvea marraskuusta huhtikuuhun. Täällä on tasaisen lämmintä koko talven, suomalaisittain kesäkelit. Joskus sataa, mutta sadetta tarvitaan, luonto pysyy vihreänä. Madeira on loistava talvipaikka, ei kylmää eikä kuumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244