He! Valmistun lukiosta nyt keväällä ja tulevassa yhteishaussa haluaisin hakea juurikin tuonne kristilliseen opistoon.Haluaisin kuulla koulusta mitä vaan! :D Oletko opiskellut siellä? Piditkö koulusta/opettajista/ ilmapiiristä? Entä jos on yo-pohjainen opiskelija pystyykö opinnot suorittamaan lyhyemmässä ajassa? Millainen pääsykoe oli ja miten siihen valmistauduit? Mitä terveydellisiä esteitä on,jotta koulutukseen ei pääse ( onko sellaisia...?) Ja mitä muuta vaan mitä mieleen tulee! Haluaisin siis opiskella lastenohjaajan ammattitutkinnon. Ja jos joku on kyseisen tutkinnon tuolla suorittanut olisi kiva tietää miten työölistyit koulun jälkeen :) Olen aina kuvitellut,että kouluun on vaikea päästä onkohan näin ?:D nyt ei muita kysymyksiä taida tulla mieleeni,mutta kaikke kouluun ja opiskeluun liittyvää olisi kiva kuulla! Paljon kiitoksia jo vastanneille! :)
Turun kristillinen opisto?
5
567
Vastaukset
- GIRL 95
voi eikö kellään ole mitää kerrottavaa koulusta? :( jos tulee mieleen ni käyn täällä katsomassa vielä!
- edes jotain
Tuli vaan mieleen, että kyllä kannattaa hakea. Tämän tyylisiin kouluihin yleensä pääsee, vaikka lastenohjaajan linjasta en ole varma. Terveydellisistä esteistä tulee mieleen hallitsemattomat mielenterveyden ongelmat ja vaikeat allergiat. Mutta normaali nuori/aikuinen kyllä yleensä otetaan kouluun.
Koulu sijaitsee rauhallisella alueella. Osa opiskelijoista asuu koululla, osa muualla.
Voisit varmaan ottaa yhteyttä kouluun esim. sähköpostitse ja kysellä sinua askarruttavia tietoja. WWW-sivut on. - kovinpettynyt
Hei!
Itse opiskelin kristillisessä, enkä suosittelisi kyseistä oppilaitosta kenellekkään. Ilmapiiri huono, epäpäteviä sijaisia ja opiskelijoista ei pidetä hyvin huolta. Itse sairastuin kesken lukukauden ja jouduin olemaan muutaman viikon koulusta. Opettajat suhtautuivat todella huonosti, lähettelivät iltaisin tekstiviestejä että täytyy keskustella tilanteestani ja painostivat kovasti että pitäisi tulla kouluun sairauslomasta huolimatta. Lopulta keskeytin koulutuksen ääres huonon kohtelun ja ilmapiirin vuoksi. Ala ja ammatti olisivat olleet oikeita mutta koin tulleeni kohdelluksi niin huonosti. Luokaltani keskeytti myös 7 muuta, koska opetus oli organisoitu huonosti ja toiveitamme ei kuunneltu.
Koko koulu saa kylmät väreet kulkemaan niskassa, en voi suositella!- 13+4
Minä en ole opiskellut ko laitoksessa mutta olen ollut töissä siellä ja ei enää koskaan sinne kiitos! Sen huonon ilmapiirin aistii nopeasti.
- lillil
"Opettajat suhtautuivat todella huonosti, lähettelivät iltaisin tekstiviestejä että täytyy keskustella tilanteestani"
Ensin sanoit, että opiskelijoista ei pidetä huolta. Kyllä minä näkisin huolenpitoa siinä, että opiskelijoille lähetetään tekstiviestejä ja halutaan keskustella.
Koulu on kallis. Saman opetuksen saa suoraan avoimesta yliopistosta halvemmalla. Lastenohjaajalinjalla saattaa olla toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897