He! Valmistun lukiosta nyt keväällä ja tulevassa yhteishaussa haluaisin hakea juurikin tuonne kristilliseen opistoon.Haluaisin kuulla koulusta mitä vaan! :D Oletko opiskellut siellä? Piditkö koulusta/opettajista/ ilmapiiristä? Entä jos on yo-pohjainen opiskelija pystyykö opinnot suorittamaan lyhyemmässä ajassa? Millainen pääsykoe oli ja miten siihen valmistauduit? Mitä terveydellisiä esteitä on,jotta koulutukseen ei pääse ( onko sellaisia...?) Ja mitä muuta vaan mitä mieleen tulee! Haluaisin siis opiskella lastenohjaajan ammattitutkinnon. Ja jos joku on kyseisen tutkinnon tuolla suorittanut olisi kiva tietää miten työölistyit koulun jälkeen :) Olen aina kuvitellut,että kouluun on vaikea päästä onkohan näin ?:D nyt ei muita kysymyksiä taida tulla mieleeni,mutta kaikke kouluun ja opiskeluun liittyvää olisi kiva kuulla! Paljon kiitoksia jo vastanneille! :)
Turun kristillinen opisto?
5
524
Vastaukset
- GIRL 95
voi eikö kellään ole mitää kerrottavaa koulusta? :( jos tulee mieleen ni käyn täällä katsomassa vielä!
- edes jotain
Tuli vaan mieleen, että kyllä kannattaa hakea. Tämän tyylisiin kouluihin yleensä pääsee, vaikka lastenohjaajan linjasta en ole varma. Terveydellisistä esteistä tulee mieleen hallitsemattomat mielenterveyden ongelmat ja vaikeat allergiat. Mutta normaali nuori/aikuinen kyllä yleensä otetaan kouluun.
Koulu sijaitsee rauhallisella alueella. Osa opiskelijoista asuu koululla, osa muualla.
Voisit varmaan ottaa yhteyttä kouluun esim. sähköpostitse ja kysellä sinua askarruttavia tietoja. WWW-sivut on. - kovinpettynyt
Hei!
Itse opiskelin kristillisessä, enkä suosittelisi kyseistä oppilaitosta kenellekkään. Ilmapiiri huono, epäpäteviä sijaisia ja opiskelijoista ei pidetä hyvin huolta. Itse sairastuin kesken lukukauden ja jouduin olemaan muutaman viikon koulusta. Opettajat suhtautuivat todella huonosti, lähettelivät iltaisin tekstiviestejä että täytyy keskustella tilanteestani ja painostivat kovasti että pitäisi tulla kouluun sairauslomasta huolimatta. Lopulta keskeytin koulutuksen ääres huonon kohtelun ja ilmapiirin vuoksi. Ala ja ammatti olisivat olleet oikeita mutta koin tulleeni kohdelluksi niin huonosti. Luokaltani keskeytti myös 7 muuta, koska opetus oli organisoitu huonosti ja toiveitamme ei kuunneltu.
Koko koulu saa kylmät väreet kulkemaan niskassa, en voi suositella!- 13+4
Minä en ole opiskellut ko laitoksessa mutta olen ollut töissä siellä ja ei enää koskaan sinne kiitos! Sen huonon ilmapiirin aistii nopeasti.
- lillil
"Opettajat suhtautuivat todella huonosti, lähettelivät iltaisin tekstiviestejä että täytyy keskustella tilanteestani"
Ensin sanoit, että opiskelijoista ei pidetä huolta. Kyllä minä näkisin huolenpitoa siinä, että opiskelijoille lähetetään tekstiviestejä ja halutaan keskustella.
Koulu on kallis. Saman opetuksen saa suoraan avoimesta yliopistosta halvemmalla. Lastenohjaajalinjalla saattaa olla toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019