mula on 2v lapsen laps
ihana pieni poika,,,tulee tummia pilviä ajatukseeni, kun tiedän , hän joutuu joskus inhottavien kapiaisten simputettavaksi
armeja oli elämäni vastenmielisintä aikaa, siellä aina joku oli paha minulle.
haluun että lapsenlapseni välttyy tällaiselta kokemukselta
armeija on inhottava paikka
inhottaa
7
224
Vastaukset
- 1960.
Eikö vakaumuksen vuoksi pääse siviilipalvelukseen vain ilmoittamalla asiasta?
Lapsenlapsesi varmaan päättää aikanaan itse minkälaiseen palvelukseen
menee. - 60-lukulainen
70-vuotias mies ei kirjoita tuon tyylisesti. Lisäksi ennen kansaoulussa opetettiin myös oikeinkirjoitusta.
Taitaa äiti vielä laittaa sinut nukkumaan. - jämä
Kyllä ketjun aloittaja on joku Räkänälli!
- taas joku hamppu
Sama dorka kirjoitti toiselle palstalle. On varmaan joku "syrjäytynyt" loinen, jota pelottaa joskus joutua jonnekin, missä ei saakaan nukkua päivät ja larpata öitä. Toistaiseksi sitä voi vähän pöyssytellä, ja kenties sossun rahoilla vetäistä muutaman keskarin lähiräkälässä. Ei sellaista saa kieltää näiltä reppanoilta.
- tykkimies3/67
tykin ruokaa
- leikkikoulu
Vai simputetaan sehän on leikkikoulu verrattuna entiseen lomallekin pääsee melkein heti minä en päässyt kun vasta kun vala vannottiin ja eihän ne kapiaiset uskalla tehä mitään kun heti joku mammanpoika vellihousu valittaa että simputetaan
- leikkikoulu2
Ei armeijassa ole simputusta nykyään. Valassakin sanotaan että epämoraalisia käskyjä ei tarvitse noudattaa. Jos joku alikersantti huutaa niin se ei tarkoita mitään. Nyt on rauha.
Pitää vaan opettaa lapsille että metsässä juokseminen on hauskaa ja tetsaaminen on leikki. Ei se vuosi ole pitkä aika. Ex-vaimonkin piinasta selvisin ja se oli paljon pahempaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783