Kävimme syömässä kyseisessä ravintolassa useita kertoja matkan aikana ja ruoka oli aina hyvää ja palvelu ystävällistä.
Suosittelen ravintolaa kaikille ja tässä paikassa näkyy myös suomen kanavat televisiosta. Kun palaamme Ingelsiin, niin palaamme varmasti uudelleen tähän paikkaan.
Ravintola Mummola
55
4172
Vastaukset
- jr.
Yhdyn edelliseen, paikka on aivan mukava ja ruoka ihan syötävää, joten voin suositella.
- mummo1
Kannatan myös Mummolaa. Hyvät lihapullat. Itse otan aina lomalennolle mukaan 10 purkkia Jalostajan hernekeittoa ja paljon suomalaista ruisleipää. Ne luovat niin kotoisen ilmapiirin kun voi itse kokata suomalaista ruokaa. Myös villasukat ja auton sisätilalämmitin luovat viihtyisän lämpimän olotilan talven kylmyyteen. Sen jälkeen voi mennä Suomi paariin laulamaan Reetun kanssa olen ysikymppinen.
Mummolan etuna on myös ilmainen wlan-yhteys. - aurinkoon 67
mummo1 kirjoitti:
Kannatan myös Mummolaa. Hyvät lihapullat. Itse otan aina lomalennolle mukaan 10 purkkia Jalostajan hernekeittoa ja paljon suomalaista ruisleipää. Ne luovat niin kotoisen ilmapiirin kun voi itse kokata suomalaista ruokaa. Myös villasukat ja auton sisätilalämmitin luovat viihtyisän lämpimän olotilan talven kylmyyteen. Sen jälkeen voi mennä Suomi paariin laulamaan Reetun kanssa olen ysikymppinen.
Mummolan etuna on myös ilmainen wlan-yhteys.Myös hampurilaisateria, lohikeitto ja lihapullat ovat hyviä tässä paikassa.
Tässä paikassa saa takuuvarmaa ruokaa ja pettymyksiä ei tule.
Jos on matkalla pitemmän aikaa, niin kyllä sitä alkaa jo kaipaaman Suomi ruokaa.
Helppo myös vanhemmille ihmisille, koska täällä voi tilata Suomen kielellä.
Tästä paikasta saa myös Juhla Mokka kahvia.
- Hyvääsafkaa!!!!
Missäs tällainen "Mummola" on? El Hierro, Torremolinos, Teneriffa, Tallinna vai Hyvinkää?
Vittu mikä postaus.- minäkö pölhö?
Voit ainakin jättää kyselyistäsi pois Torremolinoksen, Tallinnan ja Hyvinkään.
Tämä on Kanariansaarten keskustelusivusto. - -"-
täähä o ingelsin palsta.tarviko sanova enenpää
- ...
-"- kirjoitti:
itseasiassa Kanariansaaret ei ole yhtä kuin Ingles...
- Suomijuoppo
-"- kirjoitti:
Tässä kiteytyi palstan taso. :D
- -"-
Suomijuoppo kirjoitti:
Tässä kiteytyi palstan taso. :D
no alapa nostamaa sit
- Logotsu
TURISTI R Y S Ä ko. paikka.
Parhaimmat ruokapaikat ovat aina ollet ne missä myös paikallisia käy
sillä hinta-laatu suhde on näissä ravintoloissa kohdallaan.
Mitä järkeä on matkustaa monta tuntia suomi-rysään ?- 1m3
Inglesissä "suomi neliössä" (Apilaniityn/Pataässän vastapäätä) on paikka nimeltään Lady Pink. Iltavuorossa oleva Local Police (paikallispoliisi) hakee pitsat ko paikasta työvuoronsa aikana. Eli: jos paikallispoliisi on kelpuuttanut paikan ruokapaikakseen, ei siinä paikassa myydä epäkuranttia safkaa. Nimim: pitsojen hinta/laatu ja palvelu oli todella "kohillaan" ko paikassa...
- Vilperi56
1m3 kirjoitti:
Inglesissä "suomi neliössä" (Apilaniityn/Pataässän vastapäätä) on paikka nimeltään Lady Pink. Iltavuorossa oleva Local Police (paikallispoliisi) hakee pitsat ko paikasta työvuoronsa aikana. Eli: jos paikallispoliisi on kelpuuttanut paikan ruokapaikakseen, ei siinä paikassa myydä epäkuranttia safkaa. Nimim: pitsojen hinta/laatu ja palvelu oli todella "kohillaan" ko paikassa...
Viime talvena syötiin Lady Pinkissä pizzat, ja sen surkeampia lättyjä ei löytynyt kuin Ulvovasta Mylläristä.
San Fernandossa, siellä montun pohjalla on kuulemma hyvät pizzat, nimeä muista, ja parkkipaikan puutteessa käynytkään, mutta puskaradion mukaan näin
Tänään vois käydä toteamassa, millainen kesähessu niitä pinkissä nyt vääntelee.
- Yks nimimerkki
Omistaja pyörii kännissä ja huutelee isolla äänellä. Siinä menee jo ruokahalu, vaikka ruoka oliskin hyvää.
- no jooooo
Mainos?
- määhää
mänitekö polkemalla tantemilla minä ohjaan sinä poljet tyyliin???
- 1m3
Itseasiassa, kun ollaan oikein tarkkoja; ravintola Mummolaa ei enää Inglesissä ole. Paikan nimi on nykyään El Reno (poro på finska).
- Kuolema tuloo...
Saako sieltä hernekeittoo? Entä HK:n sinistä ja perunoita? Myydäänkö Ilta-Sanomia kun en voi olla maailmalla sekuntiakaan ilman rakkaita suomijuttujani. Mukanani tuomat 61 tuubia Auran sinappia ja 15 pussia reissumiestäkin loppuneet jo? Tairan kuolla nälkähän :(
- 1m3:lle tiedoksi
1m3: lle:
Itseasiassa, kun OIKEIN tarkkoja ollaan, niin ravintola Mummola on edelleen Inglesissä ja voi hyvin. Ravintola El Reno on entisen ALA-Mummolan paikalla. - PirkkojaLasse
Mummola on kiistatta ainakin Inglesin ykkösruokapaikka, ehkä koko saaren. Mukava henkilökunta pitää huolen asiakkaistaan koko ajan ja ruoka on huippuluokkaa. Ei tarvinnut taaskaan pettyä niinkuin monesti on käynyt niissä muissa lähiseudun ns. ruokapaikoissa.
- mummolanou
Itsehän en menis mistään hinnasta Mummolaan. Omistaja on kaksinaamainen selkäänpuukottaja, ryyppää töissä ja räyhää asiakkaille. Tekee oksettavia jippoja ruokiin, juottaa asiakkaille salaa esim. absinttia... melkein vois rikosilmoituksen jo tehdä omistajan touhuista
- Pysyasiassa
Naapuristako kirjotetaan. Lähestyy jo kunnianloukkausta.
- anoppila
On se vähän harhaanjohtava nimi tuo Mummola.
- vääräthinnat
Mitä ihmettä sinulla on taas ravintola Kuparipannua vastaan? Kertomasi hinta ei pidä paikkaansa ja keittiökin heillä on juuri uusittu. Suosittelen menemään tutustumaan, mutta jätä mainitsematta että haukut pannua netissä.
- BeefEaters
vääräthinnat kirjoitti:
Mitä ihmettä sinulla on taas ravintola Kuparipannua vastaan? Kertomasi hinta ei pidä paikkaansa ja keittiökin heillä on juuri uusittu. Suosittelen menemään tutustumaan, mutta jätä mainitsematta että haukut pannua netissä.
No ehkä päiväkännien vetämiseen ihan otollinen paikka. Ite en kyllä menis noihin juottoloihin. Jotain tasoa.
- Oouhiyuciigiyug
vääräthinnat kirjoitti:
Niin, kaalikääryleen hintahan on 36,50€.
- vakioreissaaja
Tuo kaalikääryle pitää ehdottomasti testata kun seuraavan kerran menen. Mahtaa olla syömistä hinnasta päätellen. Ennen oli 28 € ja nyt 36,50 €. Ja kauppa käy kuin siimaa...
Kuparipannu on tosi hyvä eikä Mummolakaan jää jälkeen. Molemmissa saa syödä mahansa täyteen mitä erilaisimpia annoksia. Eikä ole kovinkaan kallista.
Mutta tuo kaalikääryle, se pitää muistaa seuraavalla kerralla, heh.. - munistahirteen
Ei kun minä se olin......
- rehellinenkirjoittaja
Vai sellaista peliä täällä palstoilla pelataan.
- P...P
Ensin tappoivat palstan ja nyt yrittävät elvyttää sitä. Mutta ei se noin elvy vaan siihen tarvitaan palstan vapauttaminen jolloin oikeat asiakirjoittajat palaavat sankoin joukoin jakamaan tietouttaan Kanariasta.
- niinkoomista
Mummukin kävi tykkäilemässä tästä paljastuksesta. Onkohan sillä puhtaat jauhot pussissa.
- munistahirteen
Se on oikein sille..
- mummultairtoo
mummukin kävi tykkäämässä paljastuksesta. mikähän mummun rooli on jutussa.
- noCanDo4You
Vain rekisteröity näkee, että mummu kävi tykkäämässä ;D
- jänkäjouka
Mummulassa syötiin munakas,huono oli ja vetinen.
- minä_tiijän
Pilkkuvirhe tuossa. Se on 2,80 €.
- Hvihv
Hinta on 36,50€. Melkosen kelvoton trolli olet kun et saa edes hintaa kohdalleen.
- minä_tiijän
Ei kun taisi olla 2,80 € /kpl. tuoreesta kaalista herkullisia kaalikääryleitä kun kerran söin.
- missä.järki
Ketkä aasit jaksavat viedä rahansa näihin suomalaispaikkoin?
- P....P
Kyllä meistä monikin haluaa tutustua muihin suomalaisiin bi-miehiin ja silloin tutustumiseen suomibaari on paras paikka. Inglesin kun matkustetaan vain yksi asia mielessä nimittäin kuumat kollit. Tätä erilaisuus on. Kotimaassa tuomitaan js Inglesissä saa vapaasti olla oma itsensä.
- Äkbk
Näin on. Annos johon kuuluu kaalikääryle maksaa 36,50€.
- P....P
Antigue tsi Eläkepappa jos olette tosiaan meikäläisiä voitsisiin tavata Inglesissä. Nyt kun ollaan jo entuudestaan tuttuja.
- Eläkkeelle_siirtynyt
Jos te dementikot osaisitte käyttää nettiä niin tietäisitte hinnat. Kävin tällä viikolla kuparipannussa ystävien kanssa jotka käyvät siellä ja mummolassa, eivät paljon muualla mikä minulle yllätys. No lähtivät tänään kotiin ja itse jatkan vielä lomia. Syömällä tietysti eri paikoissa.
- HyvinUskottavaOlet
Kylläpä tuntuu totuudenmukaisilta. me uskomme ehdottomasti tuon viestisi.
- vakioreissaaja
P....P kirjoitti:
Kyllä meistä monikin haluaa tutustua muihin suomalaisiin bi-miehiin ja silloin tutustumiseen suomibaari on paras paikka. Inglesin kun matkustetaan vain yksi asia mielessä nimittäin kuumat kollit. Tätä erilaisuus on. Kotimaassa tuomitaan js Inglesissä saa vapaasti olla oma itsensä.
En halua tutustua.
Kymmenkunta kertaa olen käynyt eikä hinttareita ole näkynyt eikä kohdalle sattunut , kuten samaan raflan pöytään tai baaritiskillä.
Pysykää te hinttarit, bi-miehet, inter-sukupuoliset, transsut (tuliko kaikki ?) yhtä näkymättömissä kuin tähänkin asti. - vanha_pukki
Ei kun ruskean reiän ritareita olette. Bi-seksuaaleja. Jos ootte, miksi ette naisista koskaan kirjoita?
- kulinaristi_pariskunta
Eläkkeelle_siirtynyt kirjoitti:
Jos te dementikot osaisitte käyttää nettiä niin tietäisitte hinnat. Kävin tällä viikolla kuparipannussa ystävien kanssa jotka käyvät siellä ja mummolassa, eivät paljon muualla mikä minulle yllätys. No lähtivät tänään kotiin ja itse jatkan vielä lomia. Syömällä tietysti eri paikoissa.
Sama täällä. Hyvää ruokaa molemmissa ja edullista. Ainakin Kuparipannussa käymme joka Inglesin reissulla 2-3 kertaa viikon matkalla.
- Kanariankävijä.69
Olko siellä ruokapoarissa tuoretta mummua?
- Friedrich.Engels
Mikä onkaan Ingels?
- Donkeyjohn
Paskapannu, Mömmölä, Apinaniitty..............mitä vittua näitä onkaan. Koko Ingles on yhtä persereikää.
- komero
kun otamme huomioon keskustelun tason ja kellonajan , niin annetaan heille anteeksi .suosittelen kuitenkin että ottaisitte ne teille määrätyt unilääkkeenne .
- kulinaristi_pariskunta
Kyllä vaan suomalaiset käy Inglesissä paljon Kuparipannussa ja Mummolassa . viimeksi eilen yksi pari kertoi kun olivat olleet pari viikkoa. Molemmissa käyneet.
Mutta kyllä me testataan myös muita rafloja. On tuo Inglesin matka myös "ruokaseikkailu".
Herkullista ruokaa joka puolella. Viimeksi tuli painoa viikon matkalla 3 kiloa lisää. - Anonyymi
Nyt on Mummola kuollut ja kuopattu. Ei tule ikävä.
- Anonyymi
Kanaria on täynnä suomalaismummoja, eivätkö käyneet nimikkomestassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanaria on täynnä suomalaismummoja, eivätkö käyneet nimikkomestassaan.
Ei millä mummoilla ole rahaa kuten meillä dynaamidilla ja varakkailla nuorilla miehillä jotka lennämme kanarialle omilla yksityis lento koneilla js asumme mukavasti luksus villoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millä mummoilla ole rahaa kuten meillä dynaamidilla ja varakkailla nuorilla miehillä jotka lennämme kanarialle omilla yksityis lento koneilla js asumme mukavasti luksus villoissa.
Siksi lohet on enemmän miesten mieleen. Kuuma mies seura on aina ihan parasta lomilla.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054