Uusimmasta konsolista on poistunut optinen liitäntä S/PDIF. Miten saan hiton hyvät kuulokkeet (Sound Blaster 3D Tactic Omega) liitettyä?
Tietääkö kukaan edes syytä miksi, ja voiko noita kuulokkeita enää käyttää?
Uusi Xbox 360 Go, 250GB, Miten kytkeä Omega 3D Sound Blaster?
7
145
Vastaukset
- Pellimies.
Olisiko linkkiä kyseiseen konsoliin, Slim mallissa ainakin on optinen liitäntä ja mistään GO nallista en ole koskaan kuullutkaan.
- John1
Tere, Taitaa olla Consloi E - virallinen malli. (Paketissa vaan lukee Go). Edellisessä Slim-mallissa se optinen olikin, mutta tästä 250 GB E-mallista se puuttuu. Miten nuo kuulokkeet sais kytkettyä? Olen yrittänyt etsiä netistä ja youtubesta, mutta en ole mitään kommentteja löytänyt...
- Pellimies.
John1 kirjoitti:
Tere, Taitaa olla Consloi E - virallinen malli. (Paketissa vaan lukee Go). Edellisessä Slim-mallissa se optinen olikin, mutta tästä 250 GB E-mallista se puuttuu. Miten nuo kuulokkeet sais kytkettyä? Olen yrittänyt etsiä netistä ja youtubesta, mutta en ole mitään kommentteja löytänyt...
No nyt alkaa netistä löytymään tietoa, Empäs ollut tuollaisesta karsitusta E mallista aikaisemmin kuullutkaan, tosiaan optinen liitäntäkin on karsittu pois.
Jos jostakin läydät tuon tapaisen ns. miniäänikortin niin on mahdollista saada optinen ulostulo.
Itse joskus tietokoneen usb äänikorttiä käytin jopa ps3 konsolissa, tosin sellaista joka ei kaipaa ajureiden asennusta.
http://www.turtlebeach.com/support/entry/830517528
Toinen keino voi olla kierrättää ääni.
http://support.madcatz.com/Knowledgebase/Article/View/402/0/how-do-i-connect-my-digital-headset-to-the-xbox-360-e-version
- Pellimies.
Tuollaisella hakusanalla kuin digitaalinen / analoginen audiomuunnin löytyy jotain purkkeja myös, tosin ihan ylihintaisia.
Melkein suosittelen kierrättämään vahvarin tai telkkarin kautta jos mahdollista.
Tuolla on joku saanut kuitenkin tuollaisella muuntimellakin pelaamaan.
http://gamebattles.majorleaguegaming.com/forums/showthread.php?t=8537548
Toivottavasti jotain apua on, paremmin en voi auttaa.- John1
Kiitos avusta. Kokeilen!
- John1
John1 kirjoitti:
Kiitos avusta. Kokeilen!
Terve taas!
Sain muuten kuulokkeet pelaamaan!
Tällä onnistui:
ViewHD Premium HDMI to HDMI Audio (sPDIF RAC L/R) Audio Extractor | Converter (New 2013 Model) - Amazonilta. - Pellimies.
John1 kirjoitti:
Terve taas!
Sain muuten kuulokkeet pelaamaan!
Tällä onnistui:
ViewHD Premium HDMI to HDMI Audio (sPDIF RAC L/R) Audio Extractor | Converter (New 2013 Model) - Amazonilta.Hyvä homma, eipä näytä edes olevan niin pahan hintainen tuo convertteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984