pääseekö liberaalitkin taivaaseen?

Halleluja!

mitä Raamattu sanoo siihen?

entä kari mäkinen?

13

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annettu lupaus

      Raamatun mukaan kaikki, jotka Häneen uskovat, pelastuvat. Eli siis liberaalit, lestadiolaiset ja kaikki siltä väliltä. Näin siis Raamatun mukaan.

      • Mitäs siitä seuraa?

        Eikös perkulekin usko Jeesukseen, mutta on tottelematon....

        Älynkäyttö on hankalaa, mä tiedän.


      • Annettu lupaus
        Mitäs siitä seuraa? kirjoitti:

        Eikös perkulekin usko Jeesukseen, mutta on tottelematon....

        Älynkäyttö on hankalaa, mä tiedän.

        Niin, Raamatun mukaan vaikka perkule pääsee taivaaseen. Samoin murhaaja pääsee sinne, jos vain uskoo. Sen sijaan hyväntekijä, joka on esim. hindu, joutuu helevettiin.


      • Annettu lupaus sanoi :
        Raamatun mukaan kaikki, jotka Häneen uskovat, pelastuvat. Eli siis liberaalit, lestadiolaiset ja kaikki siltä väliltä. Näin siis Raamatun mukaan.
        __________
        Siis ne jotka uskovat Häneen ja uskovat Häntä.

        Matteuksen evankeliumi:
        7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        12:50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."


    • Commandohauis47cm

      Niin no. Jos jkerra Jeesus tulee hakemaan ja 5 viisasta otetaan ja 5 tyhmää jätetään ja kun kyse on neitsyistä ja JOS neitsyt tarkoittaa yuskovaa niin on enemmän kuin sopivaa että liberaali on tyhmä ja konservatiivi viisas. Tää on kyllä mun näkemys asiasta,olen sitä miettinyt aika kauan ja Raamatun sanalla tutkien. Vähän mietin, että pitäisikö tässä anteeksi pyydellä suoruuttani,mutta toisaalta näin asian ajattelen ja taidanpa kuulkaas olla oikeassakin.

      Hedelmistä mä tunnen ne ja niinhän ne tuntee kuka tahansa hedelmistä. Hengen hedelmät kun kaikki käy läåi niin ne kaikki osuu konservatiiveihin, että repikää siitä iloa tai päänsärkyä.

      Jeesus on Herra!

      • kui22

        Commandohauis47cm

        Siis sinäkin viisas neitsyt?

        Minkälaisias hengen hedelmiä olet esim. tällä palstalla havainnut, jos kysyä sopii?


      • en olisi varma

        Joo kyllä varmaan näin on. Uskoisin, että juuri Jeesus katsoo oikein hyvällä esimerkiksi konservatiivien "rakkauden teoksi naamioitua homovihaa" olihan Jeesuksen keskeinen sanoma muistaakseni "jos et ole puolellani olet minua vastaan ja joudat helvettiin" vai olisiko se sittenkin ollut rehellisyys, lähimmäisen rakkaus, suvaitsevaisuus.....


    • Commandohauis47cm

      " Siis sinäkin viisas neitsyt? "

      Ehkä olen, ehkä en.

      " Minkälaisias hengen hedelmiä olet esim. tällä palstalla havainnut, jos kysyä sopii? "

      rakkauden hedelmiä, ilon hedelmiä, rauhan hedelmiä, pitkämielisyyden hedelmiä, ystävällisyyden hedelmiä, hyvyyden hedelmiä, uskollisuuden, sävyisyyden hedelmiä, itsensähillitsemiden hedelmiä.

      1. Rakkaus= Monet tehneet hartiavoimin työtä evankeliumin viljelyssä tarkoituksena harhaan eksyneen lampaan löytäminen ja johdattaminen takaisin lammastarhan turviin.

      2. Ilo = Moni ollut iloisena ja yklistysmielisenä, huuto kuuluu kaikista Suomen kylistä, kylistä,kylistä.

      3. Rauha = Tämän Herralta tulleen rauhankin moni kokee sydämessään. Sen huomaa kirjoituksista jos on huomatakseen. Ihmisen kokema tunnetila ei välttämättä netissä ole selvästi havaittavissa mutta kentällä senäkyy ja kuuluu haltioituneina määkäisyinä.

      4. Pitkämielisyys = Pertsan periksiantamaton työ.

      5. Ystävällisyys= Tästäkin on monia esimerkkejä. Mainitsen tähän vaikka itseni kun vastaan sulle näin ihanalla tavalla ystävällisesti jajuurta jaksain.

      Loput voit miettiä itsekin. Onhan maailmassa htvää ja poahaa hedelmää tarjolla. Kumpaahedelmää sinun puusi ja suusi tuottaa?

    • Liberaalit ei pääse taivaaseen. Heillä on jokin tulkintojen kautta rakennettu "minun jumalani", jota sitten pompottavat mielenmäärin ja antavat sille ohjeita miten tulee toimia ja missä rajoissa tulee toimia. Lähinnä tämä taskujumala käskytetään armahtamaan vaan, olemaan hiljainen ja nöyrä, toimimaan vain sanojen ja sakramenttien kautta, olemaan armoa täynnä, … kuten Niilo Yli-Vainio joskus vitsikkäästi totesi, niin kirkoissa Jumalaa pidetään vanhana dementoituneena pappana joka typertynyt hymy huulillaan käsketään istumaan milloin siellä ja milloin täällä.

      • herran miehii

        Niin Niilohan oli luterilaisten ystävä ja marssi mm. keskioluen puolesta.


    • tosi on
    • jotain vinkkejä

      Raamattu ei lupaa pelastusta yhdellekään vastoin Jumalan tahtoa elävälle ja opettavalle. Jumalan tahtoa kunnioittavalle kylläkin.

    • Totta - usko ja eläminen yhdessä Jeesuksen kanssa voi vain pelastaa ihmisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe