Hei,
Itse tässä mietin juuri sitä mitä tehdä uutena vuotena. Ajattelin aluksi kutsua muutaman tutun, mutta hetken päihkäiltyäni ajattelin etteivät he tulisi kuitenkaan.
Päähäni tulikin yllättäen ajatus, että voisi koota ihmisiä yhteen, jotka syystä tai toisesta viettävät uutta vuotta yksin.
Olen 28-vuotias mies, joka on tällä hetkellä masennuksen takia kuntoutustuella, harrastuuksiin kuuluu lukemista, elokuvien katselua ja mopipuolisesti liikuntaa, mutta nykyään harvemmin
Itse asun aivan Jyväskylän keskustassa, ajattelin että uutta vuotta voisi viettää täällä tilavassa asunnossani.
Tekemisiin voisi kuulua vaikka nintendo wiillä pelailu tai xboxilla, tai yleinen keskustelu aiheesta kuin aiheesta. Tai jos ei huvita puhua, sekin on ok. Jokainen olkoot kuin kotonansa.
Iltaa voisi tosiaan vietää yällämainittujen toimien parissa, tai musiikkia kuunnellen. Jokainen saisi kuunnella vuorotellen sitä musiikkia haluaisi.
Itse voisin hankkia tänne jotain pientä naposteltavaa kuten sipsejä, erilaisia limuja.
Tulijat voisivat tuoda jotain omaa, eli nyyttäriperiaatteella.
Alkoholiakin saa juoda, kunhan hallitsee sen oikean käytön.
Mukava ilta muiden yksinäisten kanssa.
Loppuillasta voisi lähteä katselemaan raketteja tai kenties paukutella omia tulitteita.
Ilotulittelun jälkeen voisi käydä muutamalla baarissa.
Jotta illasta jokainen saa hyvän olon, niin turha riitely ja toisten pilkkaaminen taitaa johtaa kodista poistamiseen.
Ne jotka ovat kiinnostuneita, voivat lähestyä minua profiilin kautta, tai mahdollisesta illanvietosta voi puhua myös tässä keskustelusäikeesssä. Koska sähköpostiosoitteita ei saa julkaista, keskustelu uuden vuoden vietosta on hieman hankalaa, joten jos olette kiinnostuteita, ehkää tunnus suomi24:een.
Sen verran, jos tämä kokee kovaan sukseen, niin sanotaan että illanvietto järjestyy, jos lisäkseni paikalla on edes 2 muuta yksinäistä. Yläraja täytynee vetää ehkä 5 henkilöön, sillä olohuoneesta loppuu tila muuten kesken.
Jos nyt saataisiin se muutama ihminen kootuksi
Saa nähdä tuleeko yhtään kyselyä tapahtumasta
Ehkä olisi paras aloittaa ilta ravintolassa olusen tai siiderin kera, ja katsoa minkälaisia henkilöitä paikalle saapuu.
Itse en vastaavassa tapahtumassa karsastaisi kävellä suoraan tuntemattoman ihmisen kotiin, mutta ehkä jotkut jännittävät sitä minkälaisia ihmisiä on paikalla.
Sen takia miitti ensin baarissa voisi olla ihan hyvä idea alottaa illanvietto
Nyt joku ainakin yrittää jotain tehdä yksinäisyyden eteen ja varmasti täällä on Jyväskyläläisiä käyttäjiä, jotka valittavat yksinäisyyttään.
Nyt olisi hyvä tilaisuus tarttua haasteeseen ja tehdä sen eteen jotain.
Yksinäisten uusi vuosi Jyväskyläläisille
15
323
Vastaukset
- raven5
Hyvä sinä! :)
- ...
jyväskylä on suomen persereikä.
- jasså
Ja minä kun luulin että Turku on Suomen persereikä.
- bbgtddd
jasså kirjoitti:
Ja minä kun luulin että Turku on Suomen persereikä.
Loistava idea! Toivottavasti tulee porukkaa.
- 17+6
Tulisin mielelläni mutta ikää on vasta 17. Odotellaan vielä reilu vuosi niin ehkä parempi tuuri.
Heikolta näyttää kiinnostus uuden vuoden juhlintaan, pidetään ketju vielä aktiivisena huominen sunnuntaipäivä.
oon keski-suomesta ja kiinnostaisi kovasti tällainen yksinäisten uusi vuosi. paha vaan kun olen töissä koko uudenvuoden aaton, muuten olisin varmaan tullutkin viettämään uutta vuotta kaltaisteni yksinäisten mörköjen kanssa. :)
- stadilai
Muuttakaa pois sieltä tuppukylästä
- kkkkqlswflkj
asun kylässä jossa on alle 10 000 asukasta. enkä muuttais täältä pois vaikka maksettas. jossain stadissa tappaisin itteni heti. ei jaksais sitä ihmisten paljoutta. ja tollasia kusipäitä.
- ninssku
Tosi hyvä idea! Olen vain eri kaupungissa.
- ripe3
tosi hyvä idea!!itse kirjoitin juuri aloituksen varoitus yksinäisille koska mut pari viikkoo sitten hakattiin ja ryöstettiin koska olin yksin liikenteessä pistä tänne päivitystä ottaako tuulta purjeisiin ideas vois ehkä itekkin joskus liittyä seuraan
- YUP fani
Hatunnosta ja suuri Kiitos aloittajalle. Loistavaa, että tuollaista aktiivisuutta ja sosiaalisuutta vielä löytyy.
Kerrankin joku on itse valmis tekemään jotain asioiden eteen.
Itse asun e-suomessa, mutta ilahduin tästä ketjusta.
Harmi vaan, että vaikuttaa siltä, ettei kokoontumisesta tullut mitään (?) - Tsemppiä
Tuolla tavalla yksinäisillä olisi mahdollista tavata!! Hyvä
- sssssss
Olisin saattanut itse jopa tulla, jos olisin huomannut viestin aikaisemmin. Voisihan sitä tulla ainakin Xboxilla (siis 360?) pelailemaan jossain välissä myöhemminkin.
- näinno
jykylä suamen bärsse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691234
- 611067
- 81002
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli207942- 12902
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää28809Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775