Toimeentulo USA:ssa.

fafdsweafaw

Olen tätä aina ihmetellyt, että..

A) JOS ET OSAA MITÄÄN
B) ET OSAA TEHDÄ TÖITÄ VAIKKA KUINKA HALUAISITKIN -> SINUSTA VAIN EI OLE SIIHEN
C)OLET KYVYTÖN, LAHJATON, ET OPI MITÄÄN

Miten tällainen ihminen voi tulla toimeen muuta kuin rikoksilla? Eli onko Yhdysvalloissa siis rikollisuus ja väkisin ottaminen ainoa vaihtoehto pysyä hengissä? Mistään ei saa mitään?

Ja jos et tee rikoksia, niin kuolet nälkään kadulle?

Sairas valtio. Ei voi muuta sanoa. Ehkä tämä suomalainen tapa jossa annetaan "lahjus" eli toimeentulotuki vaikka kuinka kommunistinen olisikin niin todella järkevästi ajateltu. Ehkäisee rikollisuutta.

5

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maallikko

Politiikassa.

• second story man

Sensijaan etta vaan ihmettelet voisit ottaa asioista selvaa vaikka Googlettamalla "social services USA". Googlehan on parempi kuin kirjasto poydallasi. Vai oletko itsekin niin kykenematon ja tukien varassa etta tama ei onnistu?
      Sitapaitsi rikollinenkin tarvitsee ammattitaitoa ja motivaatiota onnistuakseen.

• ...........

"Mistään ei saa mitään" on nyt vähän liioittelua. Kyllä siellä "jostain saa jotain", mutta systeemi perustuu enemmänkin vakuutussäästämiseen, joten vastikkeetta et saa rahaa taulu-tv:n hankintaan.

• fewafawef

Se on ihan oikein. Ei taulu-tv:tä saakaan saada ilman "työtä".

• Ken ei töitä tee...

Kyllä jokainen pystyy töitä tekemään eikä monet työt mitään taitoja vaadi. Esim. walmartin kassalle tai vaikka heiluttamaan ravintolan mainoskylttiä kadun varteen. Aika jännä juttu kun tuolla ajelee, niin ihmettelee miten ne mainokset heiluu niiin kovasti tuulessa, niin sitten sieltä paljastuu äijä kyltin takaa joka pitelee sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe