Miten sotshiin pääsee parhaiten?
Haluaisin voittaa venäjä-kammon
Vastaukset 8
- kuolleiden kaupunki
Ihan vaan menemällä millä haluat.sateenkaari väritys plussaa, ilmainen matka jopa.
- muamoska
makuasia: lentämällä tietty, mutta itse olen mennyt junalla moskovaan ja sieltä lentokoneella
- Lentäen...
Pietarista lentäen. Eivät taida suomalaiset matkatoimistot järjestää Sotsin matkoja, en ole ainakaan huomannut.
Mutta kyllä Sotsi on ihan mukava lomapaikka, lauha ilmasto ja mielenkiintoinen vanha kaupunki. - Anonyymi
Oli ne mielenkiintoisia reissuja Sotshiin -80 luvulla. Pääsin erään kokeneen matkailijan oppiin ja opin paljon. Bussilla Leningradiin, Pulkovan kentällä vessassa myytiin ensimmäiset tavarat ja vaihdettiin rahaa, koneeseen ja vyöt kiinni, ei mitään pelottelua pelastusliiveillä. Tupolev nousi kovan metelin säestämänä ilmaan. Ei ole pakko uskoa, mutta matkan aikana juotiin lentoemäntien kanssa viinaa. Perillä myytiin tavaraa ja kaikki oli lähes ilmaista, esim. matka hotellilta torille yksityibussilla maksoi yhden ruplan. Joukossa oli aina "aatteen ihmisiä,"jotka kulkivat katse suoraan eteenpäin eivätkä halunneet nähdä trokareita, maksoivat kaiken virallisesti vaihdetulla .Kerran oli paikallinen opas, jolla oli vaikeuksia Suomen kielen kanssa, hän punoitti ja takelteli vuosilukuja, kukaan ei kuunnellut. Paljon olisi kerrottavaa.
- Anonyymi
Paljollako se Tatjana myi siellä kusputkassa tavaraansa?
- Anonyymi
Olipas teillä paljon tavaraa kun joka käänteessä sitä riitti myytäväksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas teillä paljon tavaraa kun joka käänteessä sitä riitti myytäväksi...
Ilmeisesti et tiedä ns. votkaturismi ajoista mitään.
- Anonyymi
Mikä ihmeen "Venäjäkammo"? Jos on sellainen, on kyllä kammo muitakin ulkomaita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400