Miten sotshiin pääsee parhaiten?
Haluaisin voittaa venäjä-kammon
Sotshi
7
323
Vastaukset
- kuolleiden kaupunki
Ihan vaan menemällä millä haluat.sateenkaari väritys plussaa, ilmainen matka jopa.
- muamoska
makuasia: lentämällä tietty, mutta itse olen mennyt junalla moskovaan ja sieltä lentokoneella
- Lentäen...
Pietarista lentäen. Eivät taida suomalaiset matkatoimistot järjestää Sotsin matkoja, en ole ainakaan huomannut.
Mutta kyllä Sotsi on ihan mukava lomapaikka, lauha ilmasto ja mielenkiintoinen vanha kaupunki. - Anonyymi
Oli ne mielenkiintoisia reissuja Sotshiin -80 luvulla. Pääsin erään kokeneen matkailijan oppiin ja opin paljon. Bussilla Leningradiin, Pulkovan kentällä vessassa myytiin ensimmäiset tavarat ja vaihdettiin rahaa, koneeseen ja vyöt kiinni, ei mitään pelottelua pelastusliiveillä. Tupolev nousi kovan metelin säestämänä ilmaan. Ei ole pakko uskoa, mutta matkan aikana juotiin lentoemäntien kanssa viinaa. Perillä myytiin tavaraa ja kaikki oli lähes ilmaista, esim. matka hotellilta torille yksityibussilla maksoi yhden ruplan. Joukossa oli aina "aatteen ihmisiä,"jotka kulkivat katse suoraan eteenpäin eivätkä halunneet nähdä trokareita, maksoivat kaiken virallisesti vaihdetulla .Kerran oli paikallinen opas, jolla oli vaikeuksia Suomen kielen kanssa, hän punoitti ja takelteli vuosilukuja, kukaan ei kuunnellut. Paljon olisi kerrottavaa.
- Anonyymi
Paljollako se Tatjana myi siellä kusputkassa tavaraansa?
- Anonyymi
Olipas teillä paljon tavaraa kun joka käänteessä sitä riitti myytäväksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas teillä paljon tavaraa kun joka käänteessä sitä riitti myytäväksi...
Ilmeisesti et tiedä ns. votkaturismi ajoista mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788