Sotshi

Voimissaan

Miten sotshiin pääsee parhaiten?
Haluaisin voittaa venäjä-kammon

8

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolleiden kaupunki

Ihan vaan menemällä millä haluat.sateenkaari väritys plussaa, ilmainen matka jopa.

• muamoska

makuasia: lentämällä tietty, mutta itse olen mennyt junalla moskovaan ja sieltä lentokoneella

• Lentäen...

Pietarista lentäen. Eivät taida suomalaiset matkatoimistot järjestää Sotsin matkoja, en ole ainakaan huomannut.
      Mutta kyllä Sotsi on ihan mukava lomapaikka, lauha ilmasto ja mielenkiintoinen vanha kaupunki.

• Anonyymi

Oli ne mielenkiintoisia reissuja Sotshiin -80 luvulla. Pääsin erään kokeneen matkailijan oppiin ja opin paljon. Bussilla Leningradiin, Pulkovan kentällä vessassa myytiin ensimmäiset tavarat ja vaihdettiin rahaa, koneeseen ja vyöt kiinni, ei mitään pelottelua pelastusliiveillä. Tupolev nousi kovan metelin säestämänä ilmaan. Ei ole pakko uskoa, mutta matkan aikana juotiin lentoemäntien kanssa viinaa. Perillä myytiin tavaraa ja kaikki oli lähes ilmaista, esim. matka hotellilta torille yksityibussilla maksoi yhden ruplan. Joukossa oli aina "aatteen ihmisiä,"jotka kulkivat katse suoraan eteenpäin eivätkä halunneet nähdä trokareita, maksoivat kaiken virallisesti vaihdetulla .Kerran oli paikallinen opas, jolla oli vaikeuksia Suomen kielen kanssa, hän punoitti ja takelteli vuosilukuja, kukaan ei kuunnellut. Paljon olisi kerrottavaa.

• Anonyymi

Paljollako se Tatjana myi siellä kusputkassa tavaraansa?

• Anonyymi

Olipas teillä paljon tavaraa kun joka käänteessä sitä riitti myytäväksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas teillä paljon tavaraa kun joka käänteessä sitä riitti myytäväksi...

Ilmeisesti et tiedä ns. votkaturismi ajoista mitään.

• Anonyymi

Mikä ihmeen "Venäjäkammo"? Jos on sellainen, on kyllä kammo muitakin ulkomaita kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe