Älytöntä heittää ilmoille monia miljoonia vaarallisia!
Miten voisi lopettaa?
Tässä juttua kuiteskin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013122617872325_uu.shtml
Ilotulitukset niin turhaa!
7
194
Vastaukset 7
- tienatkoot
Turhiahan ne mielestäni ovat. Selviän hyvin ilman tulituksiakin, mutta jokuhan niillä tienaa...
- ruotsinsuomalainen o
Minun puolesta saa kyllä lopettaa ilotulitukset....mutta mie oon jäävi sanomaan, ku ittellä on lapset suuria ja heistä oli mahtavaa katella ilotlituksia.
Siihen aikaan oli tietysti se eri ko nyt, kun on kaiken maailman pelit ja vehkeet, joten ehkä aivan vain pikkulasten vanhemmat ampuis noita.
Ehkä aikaihmiset keskenään vois lopettaan, tulishan siitäki jo vähän vähempi ilmaan käryä..
Päätämä me tämän palstan lukijat ettemme ammu ainoatakaan rakettia, oishan se jo alkuu. - dfghdrjd rjdfjdfjdj
Miten tuo suomalaislehden juttu vaikuttaa Ruotsissa? Meinaatko että täältä käsin aletaan vaatia ilotulitteiden lakkauttamista Suomessa vai mistä on kyse?
- mihin niitä tarttee
Samanlaista eikö tuo liene se platskuttelu täällä kuin Suomessakin. Minä pärjäisin kyllä vuoden vaihtumisen ilman mitään räiskettäkin. Itse en ole koskaan ostanut enkä sytyttänyt ensimmäistäkään rakettia.
- mindyourownbisness
Minusta taas ilotulitukset on todella mahtavia.
Kuin paraskin taidenäyttely josta saapi orkut. - mietykkään
Kukaan nuuka ei kestä ilotulituksia
- Anonyymi
Onpa ilotulituksetkin niin mukavia katsella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051324Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 48673
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31507Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500