Älytöntä heittää ilmoille monia miljoonia vaarallisia!
Miten voisi lopettaa?
Tässä juttua kuiteskin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013122617872325_uu.shtml
Ilotulitukset niin turhaa!
6
100
Vastaukset
- tienatkoot
Turhiahan ne mielestäni ovat. Selviän hyvin ilman tulituksiakin, mutta jokuhan niillä tienaa...
- ruotsinsuomalainen o
Minun puolesta saa kyllä lopettaa ilotulitukset....mutta mie oon jäävi sanomaan, ku ittellä on lapset suuria ja heistä oli mahtavaa katella ilotlituksia.
Siihen aikaan oli tietysti se eri ko nyt, kun on kaiken maailman pelit ja vehkeet, joten ehkä aivan vain pikkulasten vanhemmat ampuis noita.
Ehkä aikaihmiset keskenään vois lopettaan, tulishan siitäki jo vähän vähempi ilmaan käryä..
Päätämä me tämän palstan lukijat ettemme ammu ainoatakaan rakettia, oishan se jo alkuu. - dfghdrjd rjdfjdfjdj
Miten tuo suomalaislehden juttu vaikuttaa Ruotsissa? Meinaatko että täältä käsin aletaan vaatia ilotulitteiden lakkauttamista Suomessa vai mistä on kyse?
- mihin niitä tarttee
Samanlaista eikö tuo liene se platskuttelu täällä kuin Suomessakin. Minä pärjäisin kyllä vuoden vaihtumisen ilman mitään räiskettäkin. Itse en ole koskaan ostanut enkä sytyttänyt ensimmäistäkään rakettia.
- mindyourownbisness
Minusta taas ilotulitukset on todella mahtavia.
Kuin paraskin taidenäyttely josta saapi orkut. - mietykkään
Kukaan nuuka ei kestä ilotulituksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823