Pitäisi olla oikeesti lämmintä kanaria ei riitä, ja Thaimaa ym ovat liian pitkän lennon takana, kokemuksia?
Mihin lämpimään lasten kanssa helmikuussa?
3
273
Vastaukset
- siks kanaria suosio
Eipä kanarian lisäksi tässä "lähellä" ole juurikaan tarjontaa, missä olisi lämmintä, "porttukali" tietty yksi mahdollinen.
Marocoon en lähtisi - varsinkaan lasten kanssa. Kerjäläisiä ja "muumehörhöjä" jo linkusta ulos astuessa (akadir). Ensimmäinen huumekauppias oli vastassa hotellilla, lähtipä minne vaan oli kerjäläisiä, pahimmat kivitti perään kun ei antanut rahaa. - sassii ny
VOI HYVÄN TÄHE ! Jos oikeasti olette lähdössä , NYT katsomaan tarjontaa, esim. rantapallo, momondo... Ja varaa. Jos lapsia on vaikkapa 2 - tarjontaa jo nyt vähän.
Kyse alkaa olla enemmänkin mihin pääsee, jos kanaria on pois suljettu - palmun alle
Arabiemiraatit, jos vielä löytyy paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329