Jos vielä tämän yhden järjestän...
Päiviä olisi hakusessa. Tammikuulle oli jo tarkoitus mutta kovasti on buukattuja tammikuun lauantait. Nyt vielä olisi 1.2 lauantaille paikkoja tai sitten vaikka 24.1 perjantaile.
Perjantaissa on puolensa mutta ehtiikö pks ulkopuolelta mukaan? Kommentteja?
30+ Miittiristeily?
8
488
Vastaukset
Hienoa kessu =) Paan ton korvani taakke =)
1.2 on hyvä
Viis kiinnostunutta vastausta tähän nyt hetipikapikaa tai tästä ei tuu mitään
No helpotetaan valinnantuskaa nyt niin että 1.2 lauantai näytti olevan huutoäänestyksen tulos. Risteilymiitti siis toteutuu siis silloin jos nyt hieman useampi rohkaistuu ilmoittautumaan.
Kovin kauaa ei kannata alkaa pohtimaan koska vaikuttaa siltä että hyttipaikat vähenevät vauhdilla. Nyt oli B-hytit loppuneet... Jokainen hoitaa oman matkan varauksen ja sopii omat mahdolliset hyttikamut. 30 huoneessa kannattaa kysellä onko hyttikustannusten jakamisesta kiinnostuneita.Passi - check
Liput - check
Ace - pöh
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/22h-risteily-tallinnaan
http://www.matkapojat.fi/risteily/tallinna/viihdejaostosristeilyt- u-puc
Uupukki alias johnny--69 vois harkita vakavasti 1.2. lähtöä mukaan.
Ei tästä nyt sitte taida tulla mitään. Me jotka varanneet hytin niin lähetään keskenämme ja pidetään omaa kivaa. Varsinaista miittiä tästä ei synny.
- T.i.K.z.U
Laivalla nähdään!
Tulossa ja mukaan tulee mun very fine ystävätär. :D
Koitan vielä kysellä, josko joku muuki innostus lähtemään ko hyttiinki vielä sopii.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499