Jos vielä tämän yhden järjestän...
Päiviä olisi hakusessa. Tammikuulle oli jo tarkoitus mutta kovasti on buukattuja tammikuun lauantait. Nyt vielä olisi 1.2 lauantaille paikkoja tai sitten vaikka 24.1 perjantaile.
Perjantaissa on puolensa mutta ehtiikö pks ulkopuolelta mukaan? Kommentteja?
30+ Miittiristeily?
8
623
Vastaukset
Hienoa kessu =) Paan ton korvani taakke =)
1.2 on hyvä
Viis kiinnostunutta vastausta tähän nyt hetipikapikaa tai tästä ei tuu mitään
No helpotetaan valinnantuskaa nyt niin että 1.2 lauantai näytti olevan huutoäänestyksen tulos. Risteilymiitti siis toteutuu siis silloin jos nyt hieman useampi rohkaistuu ilmoittautumaan.
Kovin kauaa ei kannata alkaa pohtimaan koska vaikuttaa siltä että hyttipaikat vähenevät vauhdilla. Nyt oli B-hytit loppuneet... Jokainen hoitaa oman matkan varauksen ja sopii omat mahdolliset hyttikamut. 30 huoneessa kannattaa kysellä onko hyttikustannusten jakamisesta kiinnostuneita.Passi - check
Liput - check
Ace - pöh
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/22h-risteily-tallinnaan
http://www.matkapojat.fi/risteily/tallinna/viihdejaostosristeilyt- u-puc
Uupukki alias johnny--69 vois harkita vakavasti 1.2. lähtöä mukaan.
Ei tästä nyt sitte taida tulla mitään. Me jotka varanneet hytin niin lähetään keskenämme ja pidetään omaa kivaa. Varsinaista miittiä tästä ei synny.
- T.i.K.z.U
Laivalla nähdään!
Tulossa ja mukaan tulee mun very fine ystävätär. :D
Koitan vielä kysellä, josko joku muuki innostus lähtemään ko hyttiinki vielä sopii.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558