Jos vielä tämän yhden järjestän...
Päiviä olisi hakusessa. Tammikuulle oli jo tarkoitus mutta kovasti on buukattuja tammikuun lauantait. Nyt vielä olisi 1.2 lauantaille paikkoja tai sitten vaikka 24.1 perjantaile.
Perjantaissa on puolensa mutta ehtiikö pks ulkopuolelta mukaan? Kommentteja?
30+ Miittiristeily?
8
432
Vastaukset
Hienoa kessu =) Paan ton korvani taakke =)
1.2 on hyvä
Viis kiinnostunutta vastausta tähän nyt hetipikapikaa tai tästä ei tuu mitään
No helpotetaan valinnantuskaa nyt niin että 1.2 lauantai näytti olevan huutoäänestyksen tulos. Risteilymiitti siis toteutuu siis silloin jos nyt hieman useampi rohkaistuu ilmoittautumaan.
Kovin kauaa ei kannata alkaa pohtimaan koska vaikuttaa siltä että hyttipaikat vähenevät vauhdilla. Nyt oli B-hytit loppuneet... Jokainen hoitaa oman matkan varauksen ja sopii omat mahdolliset hyttikamut. 30 huoneessa kannattaa kysellä onko hyttikustannusten jakamisesta kiinnostuneita.Passi - check
Liput - check
Ace - pöh
http://www.tallinksilja.com/fi/web/fi/22h-risteily-tallinnaan
http://www.matkapojat.fi/risteily/tallinna/viihdejaostosristeilyt- u-puc
Uupukki alias johnny--69 vois harkita vakavasti 1.2. lähtöä mukaan.
Ei tästä nyt sitte taida tulla mitään. Me jotka varanneet hytin niin lähetään keskenämme ja pidetään omaa kivaa. Varsinaista miittiä tästä ei synny.
- T.i.K.z.U
Laivalla nähdään!
Tulossa ja mukaan tulee mun very fine ystävätär. :D
Koitan vielä kysellä, josko joku muuki innostus lähtemään ko hyttiinki vielä sopii.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984