1. Miksi te uskikset pidätte pahana sitä joku ajattelee, tulkitsee ja tekee itsenäisiä päätöksiä.
2. Miksi te uskikset ette hyväksy lapsillenne uskonvapautta?
Vastatkaa uskikset
3
103
Vastaukset
- tätäkö halusit
Emme halua että lapsistamme tulee samanlaisia kuin sinä olet.
- M.t
Hei Mirka
Uskon, tiedän että uskovaisten ja ei uskovaisten välillä on molemminpuolista epätietoisuutta, tai oikeammin ei osata sanoja asettaa niin ettei se loukkaa toista osapuolta. Kuka tunnustaa uskovansa Jumalan sanaan, niin ei se usko ole ihmisen omaa tekoa, sen tiedän omalta kohdaltani sanoa. Ei minulla tai kenelläkään ole oikeutta tuomita ketään, mutta on oikeus sanoa samaa kuin Jumala sanassaan sanoo. Parempi sellaisen ihmisen olisi olla sanomatta mitään joka ei osaa oikein sanoa Jumalan sanasta,siitä tulee vain sekaannusta. Minä kunnioitan sinun näkemystäsi vaikka se ei olisi Jumalan sanan mukaista. Ei Jumala pakota ketään mihinkään,Hän antaa ihmiselle vapaan tahdon toimia tehdä asioita, ei Hän pakota uskomaan itseensä. Taitamaton sanojen käyttö aiheuttaa paljon vahinkoa. Jumala on kuitenkin antanut sanansa ihmiskunnalle,johon ei meillä ole vastaan väittämistä, se ilmoitus on Raamatussa. Kymmenen käskyä mitkä on annettu elämämme turvaksi, ne suojelee ihmiselämää, käskyt antaa mallin miten elää elämää, ne suojelee sinua ja minua kaikkia, ken tahtoo ojentautuaniiden mukaan. Emme kykene käskyjä täyttämään, eli elämään niiden mukaan, mutta uskova ihminen tietää ja ymmärtää sen että Jeesus täytti kaiken meidän puolesta.
Tilanne kuviteltuna jos vaikka epäuskoinen kyselee pelastumisen perään, silloin pitäisi uskovan häntä neuvoa siten että hän tulee lohdutetuksi.
Mutta uskovaisten ei pidä uskoansa tuputtaa kenellekkään, kuin tyhjää haukkuva koira, siihen ärsyyntyy jokainen,ja silloin sanaa ei jaeta käytetä oikein.
Netissä paljon kirjoitusta joissa haukutaan uskovaisia, kyllä se panee sanan tulemaan,joka ei sitten miellytä, vaikka se olisi Raamatun mukaista.
Jokatapauksessa sana antaa sen minkä se lupaa, hyvässä ja pahassa.
Mirka jos tahdot ettei sinua haukuta, niin älä sinäkään hauku, jokainen kun kunnioittasi toistaan toiseen katsomatta, siitä Herramme iloitsee.
Teimmepä niin tai näin ihmiseen katsomatta, niin Jumalan sana tulee täyttymään viimeistä piirtoa myöten, siitäkin huolimatta uskoimmepa tai emme. Se että ihminen on tullut siihen tilaansa että tunnustaa Raamatun Jumalan sanaksi, se on Jumalan oma teko ihmiselle, miksi joku uskoo ja joku ei niin seon mysteeri, emme Jumalan aivoituksia kykene ymmärtämään. Onneksi Hän tekee vielä työtänsä. Ehdottomasti emme saa toisiamme tuomita, siihen on vain Jumalalla yksin valta poikansa kautta kun hän kerran vielä tulee.
En minä ole tullut paremmaksi ollenkaan,vaikka kuuntelen päivittäin sanaa, tiedän vain mitä tekoa olen, ja tunnustan syntini.
En tiedä vastasinko kysymyksiisi? Jos kysyt jatkossa niin koetan vastata. - ei mitään uutta?
Yleistystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569