Mite toiset jaksaa.mulla ei,päivää ettei vituta suunnattomasti.tietty ku syy oli toisessa.ja yhteiskunnassa ku antaavat vanhoille hählille ajokortin ,ainakin etel-Savossa.lääkärit vaan uusii kortit
pyörätuolis
3
332
Vastaukset
- para4ever
Kokeiles nyt vaan jaksaa siellä. Jos sulla kädet toimii normaalisti niin sitä silti pystyy tekemään vaikka mitä.
Halvaannuin moottoripyörällä kilparadalla, mutta edelleen harrastan moottoriurheilua. Lajin vaihto oli edessä nykyään ajelen mikroautolla ja vesijetillä.
Olen pyörätuolissa ollessani tavannut nykyisen tyttöystäväni ja olen kaikesta huolimatta todella onnellinen. - riku rich
Niin jaksaa ja jaksaa ja kuka mitenkin. Itse tetrana 21 vuotta, voin kertoa, että on siinä jaksamista. Mutta lähdetääs purkamaan asiaa. Mitä vaihtoehtoja on. Yksi
on avaajan nimimerkki, se on mahdollista, toinen on jos vaan syyttelee muita, siittä vaan jos antaa voimaa, onhan näitä. Anna nyt ilmais vihjeen. Opettele esim. vuosi
talousoppia ja hartaasti. Sitten hyppäät osakkeiden maailmaa. Aloitus summa voi olla vaikka 400e, sitä kun kasvattelet vaikka pari nollaa lisää, voin kertoa on mielenkiintoista. Samalla siinä hälvenee muu maailma, aika unohtuu, ja rahatilanne parantuu. Voi siihen kelkkaan hypätä kylmiltäänkin, mut silloin tarvitaa rutkasti onnea, jos mielii pärjätä. Vinkki. Eurooppaan vaan rahat, tänävuonna nousee, - outolintu*
Lääkärinlausunnolla sain sähköpyörätuolin. Se antoi vapautta ja poisti katkeruutta, sen lisäksi mökkihöperyys parani. Päästessäni ulos olen tyytynyt niihin lyhkäisiin matkoihin joita sillä voin ajella esim. kauppaan ja takaisin. Nyky ihmiset on ystävällisiä. Kysyvät tarvitsenko apua ym
luonne on kohtalo
epikuros
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849