Mite toiset jaksaa.mulla ei,päivää ettei vituta suunnattomasti.tietty ku syy oli toisessa.ja yhteiskunnassa ku antaavat vanhoille hählille ajokortin ,ainakin etel-Savossa.lääkärit vaan uusii kortit
pyörätuolis
3
269
Vastaukset
- para4ever
Kokeiles nyt vaan jaksaa siellä. Jos sulla kädet toimii normaalisti niin sitä silti pystyy tekemään vaikka mitä.
Halvaannuin moottoripyörällä kilparadalla, mutta edelleen harrastan moottoriurheilua. Lajin vaihto oli edessä nykyään ajelen mikroautolla ja vesijetillä.
Olen pyörätuolissa ollessani tavannut nykyisen tyttöystäväni ja olen kaikesta huolimatta todella onnellinen. - riku rich
Niin jaksaa ja jaksaa ja kuka mitenkin. Itse tetrana 21 vuotta, voin kertoa, että on siinä jaksamista. Mutta lähdetääs purkamaan asiaa. Mitä vaihtoehtoja on. Yksi
on avaajan nimimerkki, se on mahdollista, toinen on jos vaan syyttelee muita, siittä vaan jos antaa voimaa, onhan näitä. Anna nyt ilmais vihjeen. Opettele esim. vuosi
talousoppia ja hartaasti. Sitten hyppäät osakkeiden maailmaa. Aloitus summa voi olla vaikka 400e, sitä kun kasvattelet vaikka pari nollaa lisää, voin kertoa on mielenkiintoista. Samalla siinä hälvenee muu maailma, aika unohtuu, ja rahatilanne parantuu. Voi siihen kelkkaan hypätä kylmiltäänkin, mut silloin tarvitaa rutkasti onnea, jos mielii pärjätä. Vinkki. Eurooppaan vaan rahat, tänävuonna nousee, - outolintu*
Lääkärinlausunnolla sain sähköpyörätuolin. Se antoi vapautta ja poisti katkeruutta, sen lisäksi mökkihöperyys parani. Päästessäni ulos olen tyytynyt niihin lyhkäisiin matkoihin joita sillä voin ajella esim. kauppaan ja takaisin. Nyky ihmiset on ystävällisiä. Kysyvät tarvitsenko apua ym
luonne on kohtalo
epikuros
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100