Haluaisin ostaa kevyitä alkoholijuomia

gonnahavefun

Eli onko hurghadassa mahdollista ostaa ilman henkkareita esim. bacardi breezereit? Lähden matkaan hiihtolomala ja ois kiinnostava tietää. Onko mitää turisti rantabaarei mis vois käyä juomas drinksut tai jotai vastaavaa?

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla854

      varmaankin löytyy:)

      • 28x...

        Jahas, täällä Gambia- palstalla sitten oikein suositaan ja suositellaan ala- ikäisten alkoholinostoa ja ryyppäämistä. Sitten kysymys ja vastaus on oikein peukutettu niinkuin se olisi erinomaisen suositeltava tapa.
        Minkälaisia ihmisiä tällä palstalla oikein on minkälainen on heidän moraalinsa?
        Alan pikkuhiljaa uskoa myös kaikkia korviinikantautuneita alaikäisten poikien hyväksikäyttöä seksuaalisesti. Tätä tapahtuu iäkkäimpien naisihmisten toimesta
        rahaa ja lahjoja vastaan.


      • 28x...
        28x... kirjoitti:

        Jahas, täällä Gambia- palstalla sitten oikein suositaan ja suositellaan ala- ikäisten alkoholinostoa ja ryyppäämistä. Sitten kysymys ja vastaus on oikein peukutettu niinkuin se olisi erinomaisen suositeltava tapa.
        Minkälaisia ihmisiä tällä palstalla oikein on minkälainen on heidän moraalinsa?
        Alan pikkuhiljaa uskoa myös kaikkia korviinikantautuneita alaikäisten poikien hyväksikäyttöä seksuaalisesti. Tätä tapahtuu iäkkäimpien naisihmisten toimesta
        rahaa ja lahjoja vastaan.

        Perskales!, olin väärällä osastolla. Tottakai Hurghadassa saa alaikäiset juoda viinaa niinpaljon kuin haluavat. Se on jopa suositeltavaa.
        Anteeksi kovasti tämä häiriö!!?


    • Blandaa

      Osta kunnon vodkaa/rommia ja kokista ja turetta limeä, niin kyllä se siitä.
      -tarjoa naapureillekin.

      • 28x...

        Minä olen nyt niin hyvällä tuulella kun vielä näen tämänkin Uuden vuoden. Muistan kyllä kun omat nuorimmat tyttäreni olivat tuossa lain rajamailla. Kävimme paljon ulkomailla joissa lait ja käytännöt olivat toiset.
        Kyllä Bacardi briitserit (oik. kirj. ei tark) ovat parasta nuorisojuomaa mitä maan päällä on. Vaikutus vaimea ja valvonta helppoa.
        Pyydän aloittajalta anteeksi töykeää kielenkäyttöäni. Muistelen tässä nuoruusvuosiani milloin ei ollut kukaan neuvoja antamassa. Olin sitten saanut rahaa niin paljon että olin saanut hakumiehen hakemaan 2 ploa Koskenkorvaa. Olin juuri ja juuri 15. No piru vie enhän minä edes tiennyt paljonko viinaa pitää yleensä juoda? Vedin siinä sen ekan pullon suunnilleen muutamalla huikalla. Toiset vieressä ihastelivat. Vähän jo tuntui kun toista korkkailin. En paljoa enää toisesta potusta muista kuin sen että tie nousi aina vastaan. En tuntenut kaatuvani. Olimme jotain prätkäajoja katsomassa Vantaalla. Siskoni vetivät minut ylös jostain kura- ojasta johon olin turvalleni tipahtanut.
        Systerit saivat raahattua minut himaan jossa äidin avustuksella olivat minut riisuneet, pesseet ja laittaneet nukkumaan. Olin toisestakin pullosta juonut yli puolet.
        Aamulla isä kysyi että onko krapula? Ei sen ikäisenä sellaista ole kun ei tiedä mikä se on?. Faija sanoi vain että on juonut 30 vuotta viinaa ja rintamallakin oli pirtua ollut mutta ei ollut koskaan noin humalassa kuin minä eilen. Mitäs siihen nyt on lisäämistä. Olin aika hiljaa siinä sitten vaan....
        Ensimmäisiä ryyppyjä otin jotain 11 vee...
        Olen nyt kai dokaillut kohta 50 vee. Hauskaa on ollut en voine kieltää. Mutta se on aiheuttanut myös sellaisia takaisinpotkuja että jos ryhdyn niitä miettimään niin itku tulee...

        Aivan oikeasti en voi juomista suositella kenellekään. Se on vienyt minut kaikkien kartanoiden läpi missä tajunnanlaajentajien avustamana olen ajanut kurpitsavaunuilla taikasienien läpi. Kuitenkin olen viettänyt hienon ja jopa varakkaan elämän. Elämäni on ollut aivan upea. Mutta monta hetkeä vaihtaisin pois. En usko että täydellistä elämää onkaan? Olisiko se edes silloin enää sitä?

        Toivotan kaikille matkailijoille hienoja matkoja maailmalle; mitä minä hölötän ovat usein totta toinen puoli, toinen hieman leikinlaskua, kokonaan valetta ei ikinä....

        Hauskaa Uutta vuotta kaikille! Höpötellään taas!


    • Marketta.

      saako Hurgiksessa kuinka hyvin patukkaa tällainen porsaannäköinen ketjupolttajaluuska työmaabunkkeri/traktorisaandaleissaan ja kasarituulipuvussaan?

    • 28x...

      Kaikki jos olisivat kirjallisesti noin taitavia ulosannissaan kuin tämä rakastettava Markettamme niin paikkamme maailmassa olisi paljon helpompi elellä.
      Kysymykseesi voinen vastata että kyllähän jotkut siellä possuihin ja lampaisiinkin...
      lehmiä varten tietenkin pitää olla rakennettu telineet. Ja kuolleita akkoja varten on kivipaadet. Siinä kai nyt on aivan sama mitä akalla on jalassa tai yleensäkään päällään. Kunhan on helposti ylöskäärittävä.Se mekko siis. Jalassa on on Niket ni kantsuu ottaa veke ja antaa jollekin elävälle vosulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe